Gå til innhold

Endelig tas dette opp i media! (Tåkelys-igjen)

Ranger emnet


KaldBlod

Anbefalte innlegg

  • Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aldri latt mer irritere av det.. aldri følt meg blendet av det heller.. blir mer blendet av folk som ikke klarer å skru av fjernlysene, eller kjører med feil justert lys..

folk blir blendet fordi de ser på lysene til møtende bil.. spesiellt de med tåkelys " aaaah, jeg blir blendet!!" thihi..

 

man kan gjerne si at det ser tåpelig ut med park og tåke.. hver sin smak.. men merker at det blir utrolig mye lettere race når jeg ligger bak biler hvis jeg kjører med park tåke, enn når jeg gjører med samme lysene som hr svennson kjører med... så noe må det "framprovosere" ;)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by viper

Bare meg som ikke synes det er noe spesielt irriterende? Det som derimot er irriterende, er tåkelys BAK!!! Det har du i fleisen hele tiden...

 

Tåkelys bak er praktisk når du har en tåkelysmisbruker bak deg.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere ikke at bruk av tåkelys faktisk øker sjansen for ulykker? Du vil automatisk no matter what fokusere der det sterkeste lyset er fremfor deg og med tåkelysa på, vil dette bli ca rett foran bilen... Dere kan slenge mye dritt og si at jeg prater piss, men jeg kjørte selv med tåkelys/park/nærlys og ble stoppa av politiet..Fikk ikke bot, men han demonstrerte faren.. Reiv tåkelysa av bilen samme kveld jeg.. Dritt... Tåkelys bak forstår jeg nytten ved, men foran har du jo fra før nok lys...

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tåkelys bak er så vanvittig irriterende :mad:

fører til at jeg tar unødvendige forbikjøringer,

og små bremser hver gang jeg glimter opp på bilen froan meg.

ser jo ut som den skal bremse...

 

nei.

fy katta så sint jeg blir på folk med tåkelyset bak på fucku

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by classic

tåkelys bak er så vanvittig irriterende :mad:

fører til at jeg tar unødvendige forbikjøringer,

og små bremser hver gang jeg glimter opp på bilen froan meg.

ser jo ut som den skal bremse...

 

nei.

fy katta så sint jeg blir på folk med tåkelyset bak på fucku

 

Alle som klarer sette ord i sammenheng forstår bruken av t-å-k-e-l-y-s...:) Hender jeg skrur på mine, men kun når vogntog osv legger seg heeeeelt opp i hekken min når jeg fra før ligger over fartsgrensa... Kraftige tåkelys bak på mr2'en...:op

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -[T]-

tåpelys i samvær med parklys ser utrolig tåplig ut. Får dårlige "råner-assosaisjoner" med en gang. Ikke helper det sjåføren med bedre lys, ikke ser det pent ut heller. Idioter.

Idot selv.. det er ikke rånete det ser faktisk clean ut spør du meg.. kommer annpå hvordan bil du kjører osv..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Tåkelys/parklys ser rånete ut mener jeg og. Ingen andre enn rånere som gidder å stille inn lysene sånn at de synes bilen ser "tøff ut" forfra :)

 

Men mye lettere å få til kappkjøring med folk med tåkelys/parklys, enn det er med de som bruker lysene normalt:)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

Idot selv.. det er ikke rånete det ser faktisk clean ut spør du meg.. kommer annpå hvordan bil du kjører osv..

 

Jeg kjører faktisk e36. Med orginale tåkelys. Det er vel en av bilmodellen jeg ser flest med feil lys på. Jeg har nesten ikke brukt mine tåkelys.

Fighting for peace is like fucking for virginity ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -[T]-

 

Jeg kjører faktisk e36. Med orginale tåkelys. Det er vel en av bilmodellen jeg ser flest med feil lys på. Jeg har nesten ikke brukt mine tåkelys.

e36 ser rånete ut orginal! så jeg kan godt skjønne hvorfor du ikke kjører med det.

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff nettopp på en uniformert politibil med tåkelys og nærlys.

 

Treger meg ihjel på hvorfor jeg ikke blinket på den, for så å håpe at de stoppet meg.

 

Uansett, de kan ikke forvente folk kjører med tåkelys av, når politiet selv kjører med de på, da vil folk tro det iallefall er lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Manuell

e36 ser rånete ut orginal! så jeg kan godt skjønne hvorfor du ikke kjører med det.

 

Og Sierra er jo en helt jævlig rånebil.....

 

Uansett, har sett noen politibiler med tåkelys og nærlys, og det er lite som er så provoserende som det. At politifolk ikke klarer å sjekke at lysene er rett innstillt er irriterende. Men det er bare å blinke på dem også. Så får vi se hva de sier :)

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind.H

 

Og Sierra er jo en helt jævlig rånebil.....

 

Uansett, har sett noen politibiler med tåkelys og nærlys, og det er lite som er så provoserende som det. At politifolk ikke klarer å sjekke at lysene er rett innstillt er irriterende. Men det er bare å blinke på dem også. Så får vi se hva de sier :)

har da aldri sagt at sierran ikke er harry.. jeg kjører med grøftelys å er stolt av det.. men er fordet ikke noe harry bygdetulling som plukker opp smårips på folketshus i harryland..

Opel Astra1,7 TDI

Nissan 200sx s13 D-Spec

BMW e28 Is bil

Suzuki bandit Draps maskin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår