Torenilsen Posted May 15 Report Share Posted May 15 Har en 2011 mod. Vito som ikke gikk igjennom EU kontroll hvor blant annet tåkelys ikke virker og heller ikke lyktespylere foran. Har byttet tåkelyspærer og sjekket for irr, har også sjekket lyktespylerne at de ikke sitter fast. Har mistanke om at det kanskje kan være noe galt med Lysbryteren hvor også lyktespylerknappen sitter. Har også byttet sikringen til lyktespylerne. Dette er en bil som har vært i betongindustri og jeg har måttet bytte startsperre enheten da denne var helt ødelagt av betongstøv. Tror dere at det også kan være grunnen til at jeg har de feilene jeg har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua65 Posted May 19 Report Share Posted May 19 Kjenner ikke bilen teknisk men uttaler meg prinsipielt teknisk grunnlag på Sjekket om pumpe virker 🤔, Tåkelys kan være bryter eller evt styringsenhet , studere litt ledingsdiagram på nett eller reperasjon manual Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts