Aadne Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 For de som interesserer seg for UP-bilene i Vestfold og særlig Sandefjord, så oppdaterer jeg stadig posten min på side 12, i steden for å lage en ny hver gang... :) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eianeian Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 For de som interesserer seg for UP-bilene i Vestfold og særlig Sandefjord, så oppdaterer jeg stadig posten min på side 12, i steden for å lage en ny hver gang... :) Kjekt å vite.. :) vurderer å poste lista jeg har samlet i et excel regneark + bilder et eller annet lurt sted på nettet.. men fortsatt usikker på lovverk rundt det der.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 hehe.. Akuratt.... Fant en til her igår.. Ulykken i follo tunnelen i nordgående felt ved Son, stod det en SAAB 93 sølvgrå 2.0turbo 209HK ! REG NUMMER AX 88919 Mener det var den som stoppet meg i Nordbytunnellen for ikke så lenge siden... Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nachoo Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Traff en hel SKOG av uniformerte UP'er like nord om Dombås på fredag. Tenkte først de hadde teknisk kontroll eller noe, men like nedi veien stod en grå-brun DK-regga Volvo V70 med radar'n på panseret! Stod også en ny passat ved siden av, men tror ikke den hadde noe med kontrollen å gjøre, da Volvo'n stod på en offentlig P-plass Siter Nachoo 2000 Renault Megane Coupe 2001 Daewoo Matiz D'Arts -SOLGT! Pappas 2006 Audi A6 2.0 T FSI -SOLGT! Member of BBBC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Busted Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Kan bekrefte at grå Volvo V70 reg vf45846 fortsatt er i tjeneste. :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 hvit ny c-klasse mercedes er sivil politibil. kjører vestfold-oslo Så den i avisa har ikke reg nr eller annet kjennetegn annet enn kikk i frontruta der er det lamper Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Marthinsen Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Har dere noen i Tromsø og? Vet at det går en subaru Impreza sølvgrå stasjonsvogn med sota ruter og en ford mondeo ca 2002modell vinrød. Siter Rune NÅ- 2001 Audi A4Q 1,9TDi x - 1995 Audi 80 Color edition x - 1991 Audi 90Q x - 1987 volvo 740GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Flott og fin koksgrå mondeo (tror det er 2005/2006 modell, før det nye "bond" designet kom) stasjonsvogn med regnr som starter på BD48 holder til i Follo. Ingen utseendemessige ting som skiller seg ut... Helt plain. Kan forsåvidt være grønnaktig da jeg er fargeblind ;P Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Hva er egentlig reglene på dette med sivilbil? Har de lov til å kamuflere seg som hva faan de vil? Litt kjedelig å bli stoppa av taxi, likbil, rørlæggar, pizzabil osv... Tenker også litt på dette med om DE bryter loven. Har tenkt litt på dette med å være litt vrang hvis jeg blir stoppet og de kjører med feil/ulovlig lysbruk, soting, de provoserer det fram osv osv. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Mener det var den som stoppet meg i Nordbytunnellen for ikke så lenge siden... Hmm, med tåkelys! Ikke bra, ikke bra.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Fikk erfare at politiet i Kristiansand har en svart Audi A4 S-line iallefall :op: 6500 kr fattigere idag , målt til 117 i 90'n på vei hjem fra Quarten. Gjennomsnittsmåling som var relativt snill heldigvis, rakk å bremse ned når jeg så han bak meg. Det hjalp også på selvfølgelig. Priser meg lykkelig for at de er slappe med laser, det kunne fort gått verre da. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Mener det var den som stoppet meg i Nordbytunnellen for ikke så lenge siden... han er veldig lur han der. Han ga meg også bot og to prikker på Mosseveien. Han patruljerer Svinesund-Oslo(Mosseveien). Da hadde han tatt allerede 3 styk. Han klarte å ta meg fordi vi var 4 biler som kjørte i 100km. jeg var bakerste man. han lot de andre gå og tok meg fordi jeg har en bil de ikke liker. Grei kar. Han prøvde seg på samme greie for to dager siden nøyaktig på samme strekning. Går ikke på den lenger. Når jeg passerte han, hilste han og lo. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 06/07 vw passat 2.0l tdi 140hk 4motion DL 48184. sivil. sølvgrå med ski boks. oslo-follo. har hørt det mulig er hunde patrulje Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 06/07 vw passat 2.0l tdi 140hk 4motion DL 48184. sivil. sølvgrå med ski boks. oslo-follo. har hørt det mulig er hunde patrulje Har du sett denne i "action" eller bare tror du det er en politibil? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 så en lys brun saab 9-3 sivilbil da jeg jobba i dag. blå strober foran og bak. den stoppa 3(!) stykker på en strekning på 500 meter. de skulle til UP-treff på grong. de tre ble noen kroner fattigere :( Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg