Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

Har laget en liste over bilene i Trondheim basert på den tråden her.

Vil gjerne ha tips om nye biler, biler som ikke brukes lenger osv. slik at jeg kan oppdatere listen. Vil du ikke poste her kan du gjerne sende en e-post til lovbryter alfakrøll gmail.com

 

EDIT: Skal legge til den sorte A4en (A6?) jeg har sett politet med i Trondheim sentrum. Noen som har reg.nr?

 

EDIT2: Lagt opp ny versjon sortert alfabetisk, fjernet og lagt til et par biler.

 

snutqo5.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den grå pegoueten....406. spotta jeg ved norbytunnelen. Den stod i rundkjøringa ved vassum. PÅKJØRINGA RETT før norbytunnellen fra sør. Kommer du kjørende fra sverige....se om det står biler i rundkjøringa ellers kan du bli fattig.

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Har laget en liste over bilene i Trondheim basert på den tråden her.

Vil gjerne ha tips om nye biler, biler som ikke brukes lenger osv. slik at jeg kan oppdatere listen. Vil du ikke poste her kan du gjerne sende en e-post til lovbryter alfakrøll gmail.com

 

EDIT: Skal legge til den sorte A4en (A6?) jeg har sett politet med i Trondheim sentrum. Noen som har reg.nr?

 

EDIT2: Lagt opp ny versjon sortert alfabetisk, fjernet og lagt til et par biler.

 

snutqo5.gif

 

I Trondheim går det også en helt ny svart VW Passat 4wd med 250 hk som sivil. usikker på reg.nr.

Onkelen til en kompis var å henta den i Oslo forleden dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, kjører politiet rundt i noe slikt?

 

ja , dessverre de j*** kjører rundt i alt mulig nå for tiden , har sett 2-3 impreza WRX er iallefall , går en sort A6 2.7 T avant i oslo , fikk bot av en Golf 5 en gang :S

 

Men det rareste jeg har sett , er en hvit peguot Partner varebil , med sota vinduer på bakdøra, og blålys (magnet saftblander) på taket , og 2 blålys i grillen , kan garantere at dette var en politibil , fordi jeg fulgte etter og han kjørte inn i KRIPOS grasjen (brynsallen 6, oslo)...

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , dessverre de j*** kjører rundt i alt mulig nå for tiden , har sett 2-3 impreza WRX er iallefall , går en sort A6 2.7 T avant i oslo , fikk bot av en Golf 5 en gang :S

 

Men det rareste jeg har sett , er en hvit peguot Partner varebil , med sota vinduer på bakdøra, og blålys (magnet saftblander) på taket , og 2 blålys i grillen , kan garantere at dette var en politibil , fordi jeg fulgte etter og han kjørte inn i KRIPOS grasjen (brynsallen 6, oslo)...

 

Det er slike biler kriminalteknikkerne i politiet bruker. De har med seg en masse utstyr når de skal på åstedsundersøkelse.

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår