Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Unnskylder meg med at jeg er jente ;) Så merke på bilen har jeg litt problemer med å fastslå :)

MEN om det er en sivil regner jeg med det er noen som drar kjennsel på fgl beskrivelse:

Mørk burgunder,kan se ut som sort i mørket. I mine øyne litt fancy bil. Med sånn spoiler sak på bagasje lokket. Lav på en måte.. 3 dørs tror jeg.Har vært inne på tanken om det kan være en toyata celica.Men det er bare en tanke..

Tror reg nr sstarter på BC

Noen som har noe info :D

 

 

 

 

 

Tok disse bildene her om dagen ned hos ferno norden:

 

Bildene fjernet etter ønske fra Ferno Norden, beklager at dette ikke skulle komme ut enda !

 

Har også oppdatert denne siden med bilder av sivilbiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilmerke: Peugeot 406

Reg.nr: CF15766

Patruljested: E6 (Hamar - Oslo)

Beskrivelse av bilen: Sivil UP, 4-dørs, burgunderrød, 17" eller 18" felger, senka bil med solfilm på alle rutene unntatt frontruta.

 

 

I Hedmark-Oppland området (spes Lillehammer-Gjøvik-Hamar til Oslo kryr det av UP-Peugeot 406.

Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert det vet du :)

 

Kong-Erik J: går noen av de mondeo'ene her ja :) Sivil S60 også som ofte er på farten, uten xenon forøvrig. Par år gammel ser det ut som, meeeget opptatt av å ta råkjørere :)

 

Jo takk.. 7500 kr...

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sivil Bergen:

 

Stod i dag på Flesland. Med 2 blå i grillen. Pilot inni, og Politi parkeringsbevis:

 

MB C180

Hvit

Sliten og dårlig vedlikeholdt. En del kantrust i hjulbuene.

reg: KZ47535

 

I følge vegvesenet en 99mod som skal EU godkjennes i løpet av Mai. Så mulig den ikke er å se på veien så veldig mye lenger som sivil :)

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Hedmark-Oppland området (spes Lillehammer-Gjøvik-Hamar til Oslo kryr det av UP-Peugeot 406.

 

Våler, Flisa, Elverum og Kongsvingerområdet er det mye Ford Mondeo som sivilbiler. Både den "nye typen" og de som er litt rundere (rundt 96mod?). De fleste er mørke grønne eller blå, med ekstralys i fronten. Har blitt stoppet av en grå Saab 9-3 ved Rena, men dette var UP som sikkert kan være hvor som helst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår