Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvit toyota carina mod 93-96 enplass..

reg nr: yt28226

går i harstad å omeng. sett utafor harstad politistasjon opptil fleire ganga.

xtra lys å blåe lys gjemt i grillen. bakruta, å sota bakrute. masse antenne på taket.

Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;)

 

Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppa av en mørkeblå VW Passat 2.0l TDI, han hadde hatt 205 på nåla da jeg bremsa.. Vær litt ops på den, fra sollihøgda -> hønefoss (E16) .. Mørkeblå, han har ikkeno politiutstyr i bilen.

 

Denne kan jeg bekrefte,, den overrasket meg med blålysa noen mil nord for tynset Rv3 (kvikneskogen) i november 2006 fikk litt panikk der jeg lå å "daffa" i Østerdalstempo hehe :) Men han hadde heldigvis annet å gjøre enn å stoppe meg :)

 

Om det er samme bil vet jeg ikke men det var en Vw Passat TDI 05-06 modell, Mørk blå metallic, med skiboks på taket. Sota ruter hvis jeg ikke husker feil...

( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt

( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obs Obs alle som kjører i Vesterålen 2 splitter nye Up biler Nettopp spotted på Sortland. Begge er svart/mørkeblå Stasjonsvogner merke Ford Monde. Diskre med

sota ruter og kun 1 antenne. Blålys i grillen, kamera, farts kalkulerer osv. ER det en mondeo, chillll. Skal skaffe bilder og reg

X`er: Din mor og en del Vr6`er

Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Vet ikke om det har blitt nevn tidligere, men trodde den sølvgrå WRX'n til politiet i tr.heim var taket og vraket?

 

Uansett så kan jeg nevnte at den mørk blå impreza'n er emblemfri og ser ut som hvilken som helst 1.6, har sett den noen ganger på cha..

Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår