Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nissan X-Trail

LS 54149

Sandefjord - E18

IMG_0104Medium.jpg

Denne hevde seg inn bak meg etter å ha kommet i god fart etter meg på E18 Nord for Holmestrand. Ikke så anonym, men nok til at man lurer. Klare blålys på taket, 2 stk Hella forran, LED i grillen og bakovermontert arbeidslys.

 

To andre bilen å se etter er en sølv MB C-klasse og en sølv Volvo V70. Disse to er veldig anonyme. Ser stadig at de har stoppa noen på E18 mellom Drammen-Tønsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt strekningen Drammen-Tøsnberg en del ganger i sommer og kan med hånden på hjerte si at jeg ikke klarer å kjører sakte der. Utrolig digge veier der og ligger vel mellom 130-140 hele veien. Men har aldri sett sivil der, ser alltid veldig an bilene jeg kjører forbi og bremser om jeg er i tvil. Men aldri sett en eneste sivil bil på den strekken. Men hvordan er de ? Tar de deg hvis du ligger i 115 eller tar de kun råkjørere ?

 

Får vel roe ned på den strekka da hehe. Men er ikke lett med så digg vei, skjønner ikke at det ikke er 110 der.

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligger gjerne å speider på toppen av innkjøringene. Hvis de ser noen som har bra fart kommer de ned på motorveien igjen og følger etter for å ta en måling. Spesielt på toppen av innkjøringa til Sande retning Drammen. Etter der har jeg sett MB'en ha tatt flere stykker.

 

Jeg og ligger alltid i 130-140 hele veien. Det er stort sett den farta venstrefeltet har når det er lite trafikk. X-trailen la jeg merke til langt tilbake i speilet, og la meg inn i høyre felt. Tok ikke lang tid før han tok meg igjen og sjekka skiltene mine sikkert. Så kjørte han forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt strekningen Drammen-Tøsnberg en del ganger i sommer og kan med hånden på hjerte si at jeg ikke klarer å kjører sakte der. Utrolig digge veier der og ligger vel mellom 130-140 hele veien. Men har aldri sett sivil der, ser alltid veldig an bilene jeg kjører forbi og bremser om jeg er i tvil. Men aldri sett en eneste sivil bil på den strekken. Men hvordan er de ? Tar de deg hvis du ligger i 115 eller tar de kun råkjørere ?

 

Får vel roe ned på den strekka da hehe. Men er ikke lett med så digg vei, skjønner ikke at det ikke er 110 der.

 

Da har du nok bare ikke sett dem. :) Jeg kjører Sandefjord - Gardermoen flere ganger i uka og det er svært sjelden jeg ikke ser noe sivilt på E-18 nord i Vestfold. Hvis du ligger med nåla på 115 og kjører rolig, dvs. ikke noe slalåmkjøring, så skal du ikke være i faresonen. Det er i hvert fall min erfaring.

 

Den mye omtalte sølv Mercedesen er for øvrig en C-klasse med reg. nr. DK 77439.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

slitsomt at de har fått seg saab på østlandet og da... Da må man være nervøs og kikke nøye på det og...

Har også hørt at dem har handla inn fælt med nye biler på oslo området, blant annet typiske norske drittbiler som ford focus, og det er EKSTREMT sivilt ihvertfall.

Tryggeste er å kjøre gris på natta uten å passere biler :) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta en sivil up-bil som jeg ikke har sett før, den hadde stoppa to motorsykler..

 

Det var en sølv met Saab 9-5, fikk desverre hverken reg.nr eller bilde...

 

Men det ser ut som Follo også har fått seg en Saab.

 

 

:shake Kan de ikke bare holde seg til et bilmerke...blir så mye lettere :P

'97 Peugeot 406

[X] '92 Peugeot 605

 

Peugeotklubben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår