Gå til innhold

UP-biler

Ranger emnet


bmw-styling

Anbefalte innlegg

  • Svar 614
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den røde nissanen på bildet over, mangler et av kjørelysa sine.. Var nede på Grønland i forrige uke, og MANGE av sivilbilene mangler et av hovedlysene på bilen...

 

Men jeg skal si dere en ting jeg la merke til der nede også... Toyota Avensis blir ikke levert med antenne på taket, men alle Avensis-sivilbilene har antenne på taket... Er en del Mondeooer, mange Avensis(ofte mørkegrå) og Primeraer i forskjellige former og farger.

 

På Stovner går det i hvertfall en mørkgrå Avensis stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig reglene på dette med sivilbil? Har de lov til å kamuflere seg som hva faan de vil?

Litt kjedelig å bli stoppa av taxi, likbil, rørlæggar, pizzabil osv...

 

Tenker også litt på dette med om DE bryter loven. Har tenkt litt på dette med å være litt vrang hvis jeg blir stoppet og de kjører med feil/ulovlig lysbruk, soting, de provoserer det fram osv osv.

 

Jeg vet bl.a at det var en hauete 240 med ski på taket og greier som drev å stoppa folk oppover mot trysil.. Tror ikke restriksjonene på hvordan sivilbilene skal være, er så strenge... Dere må jo huske at purken skal menge seg med alle oss andre.. Derfor de har litt ulovligheter på bilene sine de og... Sånn som at de kjører med tåkelys, mangler litt lys og sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

På Sotra (Vest for Bergen) Vet jeg at de har en Ford Focus og en Ford mondeo begge mørk blå... Begge bilene har 2 1000 metere i fronten, blå lys i grillen, blå lys på speilet innvendig, blå lys i siderutene bak og i bak ruten... Og begge to har 2 antenner på taket... Jeg så de på politi stasjonen på Straume (Sotra) Og i sommer var det 2 trimet scootere med 2 personer på hver som ble stoppet av en grå Ford Mondeo på Liaflaten vest for bergen... Den hadde også alle lysene rundt hele bilen og 2 antenner på taket... Jeg filmet den når den stoppet scooterene :iconsm

Chrysler Stratus 2.0 97mod.

Suzuki Baleno 1.6 00mod.

Opel Kadett C 2.0S 79mod.

Saab 900 84 mod. X. 2.Mazda 323 84 mod. X. 2.Daihatsu Cuore 97 mod. X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår