Gå til innhold

Ove`s bil på Nesodden

Ranger emnet

svein p

Anbefalte innlegg

Kjøpe bil av han er vel omtrent så smart som å rive av seg ballene med bare hendene vil jeg tro. Den mannen er en kjeltring og ingenting annet. Jens her på forumet hadde obervert han mens han sto å stilte tilbake et speedometer f. eks. Ikke til å stole på i det hele tatt. Han fikk jo besøk av noen torpedoer en gang som banka "mainnskiten" ut av han bokstavelig talt. Lå på sykehus lenge etterpå. Har bare hørt negativt om han. Han selger ikke biler til noen her på nesodden fordi han er redd for at folk skal komme tilbake å klage. Han lagrer bilene utendørs i hagen sin. De bilene som står der har stått der en GOD stund. Og det er ikke uten grunn.

Konklusjon: IKKE kjøp bil av han. Du blir LURT om du gjør det.

The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha amcars så tror jeg ikke Ove er så dum å snakke med. Han har mye spenstige biler. Men jeg ville nok tenkt meg om 2 ganger før jeg kjøpte f.eks Audi, BMW eller Mercedes av ham. En del av disse bilene har meget tvilsom km stand. Han har også ganske stramme priser på en del av bilene og noen av de har stått stille i hagen hans i flere år. (Bla en Opel Calibra Turbo som etter 4-5 år med vått gress oppunder gulvet nok er blitt ganske brun under)

Så tenkt deg godt om før du kjøper noe hos Ove's bil!

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Med de muligheter man har på amcar markedet (30-års import, stort utvalg i Sverige osv) ser jeg ingen grunn til å kjøpe av en svindler selv om han skulle sitte med akkurat den bilen man har lyst på.

Det er jeg så absolutt enig i... (prøvde bare å finne noe positivt å si om karen ;))

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt om dette stemmer, men det sier litt når en som har fått torpedo etter seg er SÅÅÅÅÅÅ redd at han er tvunget til og flytte... til den andre siden av veienlol lol lol lol lol

Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:)

1986 Mazda 929

19?? Ascona B

1986 Nissan King Cab

1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo

I dag: 1997 Nissan 200sx S14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dinglevims

Hvis du skal ha amcars så tror jeg ikke Ove er så dum å snakke med. Han har mye spenstige biler. Men jeg ville nok tenkt meg om 2 ganger før jeg kjøpte f.eks Audi, BMW eller Mercedes av ham. En del av disse bilene har meget tvilsom km stand. Han har også ganske stramme priser på en del av bilene og noen av de har stått stille i hagen hans i flere år. (Bla en Opel Calibra Turbo som etter 4-5 år med vått gress oppunder gulvet nok er blitt ganske brun under)

Den Calibraen har faktisk stått der i ca 6-7 år hehe...

Den hagen er nok ikke det beste stedet å oppbevare biler - for noen år siden var det jo noen som satte fyr på to av bilene hans..

Hvis det ikke var han selv da ;)

Dessuten er salgsannonsene hans rene eventyr - han fabler så han tror det selv :D

Men amcars er vel en smule "tryggere" å kjøpe av herremannen. De blir ihvertfall lagret innendørs, og slipper unna regnvær, snøstormer, hjemmelagde bomber og annet snacks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virket til å være et meget interessant individ...

Det sier seg vel egentlig selv at uansett amcar eller ikke så ville jeg stått over når folk har grunn til å tro han driver med så mye snusk som nevnt her...

Better safe, than fucking sorry... :)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein p

Har lest noe negativt om denne bilselgeren i en annen tråd her,er

det flere som vet noe om denne selgeren,positivt og negativt?

Tja.. Prøvde å ringe han ang. en bil jeg var interessert i, siden jeg skulle til en av naboene hans i et annet ærend. Se på den fikk jeg ikke lov til, og han nektet plent å oppgi hvor bilen sto (sa ikke at jeg visste hvor det var), for den var så vanvittig bra at jeg måtte vente til han kom tilbake så jeg fikk prøvekjørt den. Da jeg allikevel dro og tittet på den var rattet og litt av dashboardet skrudd ut. km-juks? Ikke vet jeg, men behandlingen jeg fikk over telefon, og det at bilen sto sånn var i hvertfall nok til at jeg holdt meg unna.

Hadde ikke det holdt, så hadde jeg garantert holdt meg unna allikevel etter det jeg fikk høre fra kunden min der. Flere der ute som hadde litt erfaring med Oves. Skrudd km på alt som er.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var også og så på en vectra 1995model som var dønnstrøken..kjørt veldig lite og null rust med masse utstyr.. først så dukket ikke ove opp..så startet ikke bilen...og når den startet kom det masse blårøyk ut av eksosen..så var det rusten da..overalt..kanaler..skjermer..førersetet var det slitt hull..var visstnok en 1989 model da..bomma på tastaturet..jaja...dro hjem rimelig fort..

Var på bruktbil sjappe på ensjø (rett bak Kiwi ved audi forhandleren!) så på en bora..fulgt servicer til 142000 km (nåværende km-stand 145000) men i service hefte stod det 92000km service utført..jaja...sånt skjer..så spurte jeg om bilen var kollisjonsskadet..neida..aldri..men forskjermene var en smule merkelige..pluss nederste delen av fangeren foran var kutta opp..og lakken flasset vedig mye i hjulbuen..ble kasta ut siden jeg sa at det flassa..haha..mongiser...

Men følte meg litt konge da jeg dro til Bertel. O. Steen idag..fikk bedre og kjappere behandling enn han andre voksne karen med dyr dress som ankom i en nyere S-klasse...og kom inn døra før meg:D

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ove`s bil er et høl, var ute å prøvekjørte en 240 en gang. da jeg kjørte kom det noen rare suseluder fra girkassa, jeg komenterte det, men da sa han fast og bestemt "det er ikke noe feil med den"

Hele hagen hans er full av biler og de aller fleste (kanskje alle) er søppel. Hold dere langt unna. Heldigvis kjøpte jeg ikke den bilen.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars_b

Ove`s bil er et høl, var ute å prøvekjørte en 240 en gang. da jeg kjørte kom det noen rare suseluder fra girkassa, jeg komenterte det, men da sa han fast og bestemt "det er ikke noe feil med den"

Hele hagen hans er full av biler og de aller fleste (kanskje alle) er søppel. Hold dere langt unna. Heldigvis kjøpte jeg ikke den bilen.

det var veldig smart av deg å ikke kjøpe bil der ja.

er vell over 1 halvt år siden så prøvde han å selge en 240 gl for 17 00, jeg var borte å så på den da for morro skyld, da så den så og si rustfri ut på karrosiriet.

Bilen ble aldri solgt og i dag står bilen der med masse rust og noen rusthøl.

ove tok en spansk med å dekke fort og gæli over rusta for å få solgt bilen unna. Dette har faktisk skjedd med flere som har handla bil der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisverdig med en slik tråd slik at vi alle kan vite hvem vi bør holde oss unna.

Må si denne fyren ikke har skjønt mye av sin egen business hvis han lar bilene stå i flere år. Da har han jo bundet opp en haug med penger i biler som bare står der og taper seg i verdi. Produksjonsår er ikke så lett å jukse med.

Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder

Lenke til kommentar
Del på andre sider