Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Får man kjøpt ny nøkkel til bil andre steder enn hos merke forhandler? Min Audi nøkkel er slitt, og feste til nøkkelringen er knekt av. Så har lyst på ny nøkkel, men tør ikke å høre pris hos Møller. Er nok dyrt? ...noen som vet pris på ny nøkkel hos Møller egentlig? :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Aner ikke pris på nøkkel, men den må programeres opp mot bilen så du har nok ingen andre valg enn å kjøpe det på møller. Koster ingenting å høre Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Kan trolig slipe ny nøkkel hos andre enn merkeforhandler - den delen som er av metall, og flytte over startsperre-chip og fjernstyring. Spør om pris hos Møller også. Koster ikke noe å spørre :) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 På Audi'en din har du ikke "taggespor", som en husnøkkel, men innvendige spor, som ingen lokal nøkkelsliper får til. Må nok på møller gitt.. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 På Audi'en din har du ikke "taggespor", som en husnøkkel, men innvendige spor, som ingen lokal nøkkelsliper får til. Må nok på møller gitt.. Ja, var det jeg var redd for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 En utledning som driver en liten låsesmed på et kjøpesenter lagde ny nøkkel til min audi for 500 kr inkl ny chip. Hadde emner og alt han der. Det er ikke umulig, bare få folk som gjør dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet November 1, 2012 Rapporter Share Skrevet November 1, 2012 Jeg skal snart i gang med å ettermontere fjernstyring av sentrallås og var på Møller der jeg spurte om dette. De skal ha ca 1200,- for en ny nøkkel(programmere og kode denne mot bilen). MEN om du har en blank nøkkel så kan låsesmeder frese sporet for deg. Selve chipen er kryptert på Audi-nøkler og må entes flyttes over på egenhånd. På noen andre bilmerker så er disse chipene ikke kryptert og da kan man kopiere disse enkelt og greit :) Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoyland Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Mener jeg betalte ca 3000,- for komplett nøkkel hos Møller. Siter Audi A4 1.8T S-line '03 x - Audi A4 1.8T '97 x - Audi 80 2.0E '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 En utledning som driver en liten låsesmed på et kjøpesenter lagde ny nøkkel til min audi for 500 kr inkl ny chip. Hadde emner og alt han der. Det er ikke umulig, bare få folk som gjør dette. Nå har ikke du samme type nøkkel som trådstarter. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoxRy Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Forhørte meg med Møller om ny nøkkel med koding for en stund tilbake siden. Da skulle de ha ca 2500. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 21, 2012 Rapporter Share Skrevet November 21, 2012 Forhørte meg med Møller om ny nøkkel med koding for en stund tilbake siden. Da skulle de ha ca 2500. http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a2/299300-ekstra-nokkel-kjekt-a-ha.html#post2942182 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg