Jump to content
Bilforumet.no

Remulade

Bruker
  • Content Count

    909
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Remulade last won the day on November 11 2016

Remulade had the most liked content!

About Remulade

  • Rank
    Registrert bruker
  • Birthday 07/01/1987

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    V8
  • Modell (eks S4)
    A6, 2.6 V6
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    97
  • Yrke eller sivil status
    Elkraft ing
  • Motor (eks 1.6)
    2.6 V6
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Kompressor på vei
  • Fylke
    Hordaland

Contact Methods

  • Bosted
    bergen

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Veldig spesifike disse her. Finn en med eksakt nummer.
  2. Nesten det samme hos Møller også. Med mindre man ikke står som eier av kjøretøyet så kan man ikke få noen informasjon.
  3. I tilfelle noen andre også har en Caravelle som piper så har jeg muligens fått has på problemet. 1. Sjekk at eksosrøret fra turbo ned til 90g bend ikke tar borti karrosseriet. Det gjorde det hos meg. Kanskje dette bidra til noe støy. Uansett er det ikke ideelt.. 2. Den første multireimen jeg monterte var 1768mm lang. Jeg byttet denne ut med en fra Bosch på 1750mm. Altså 18mm kortere. Denne er stram som bare det og var litt av en jobb å få på. Foreløpig er det ingen pip pip!!! Blir ufattelig mer avslappende å kjøre...
  4. Til info, byttet alle spennrullene og harmonisk svingningsdemper på veiven. En grei jobb i grunn, litt trangt. Måtte løsne motorfeste og senke motor noen cm. Men den forbannade pipelyden er der framdeles. Er ikke så mye igjen som kan byttes, så nå blir det ny dynamo til helgen.
  5. Er du heldig så er ikke kjølekanaler og varmeregister i kupèen tettet enda. Motoren må flushes ut fortere en svint.
  6. Ja det er det. Trangt som f****. Høres ut som en fuglekasse der nede og holder på å bli gal hehe.
  7. Fungerer den bootgun`n du har greit? Har sett videoer av slike og det er jo ufattelig praktisk med tanke på at man slipper å demontere knute og aksling alt tilhørende. Men har også sett videoer hvor mansjetten sprekker når den blir strekket så mye.
  8. Ugg. Får vel krype til korset og bytte rukkelet. Takker for svar.
  9. T4 2,5 99 mod Multireimen piper som bare det selv om den er ny. Løpehjulene som kan være moden for utskiftning?
  10. Kan være synchroene begynner å ta kvelden. Har du prøvd å dobbeltclutche?
  11. Har du Webasto? Den er vel plassert i skjerm på førerside tror jeg. Eventuelt så kan det være en lekkasje inn til varmeregisteret i kupèen. Vann samler seg i vannkassen og blir ledet bort. Jeg har hatt lekkasje på begge overnevnte steder, og det var jammen ikke lett å diagnostisere..
  12. Takker for svar. Jeg gjorde det enda enklere, plugget den gamle tenningslåser med nøkkel i til en av kablene og trykte hele greien baki der. Ny tenningslås og nøkkel ble montert der den skal være. Bilen starter og alt er perfekt ;)
  13. Hei, har montert ny (brukt) tenningslås med tilhørende nøkkel. Fikk med en liten hvit boks som jeg antar er startsperren? Har monter sammen alt, men bilen starter i 0,5 sek for så å daue. Startsperre-lyset blinker. Kan man kode nøkkel og startsperre med vagcom?
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.