4pekatt Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Åh - så jeg ofrer liksom lista? :( Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 kan ikke ha gummilista + panserforlengeren nei, da får du ikke festa panserforlengeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Desember 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2012 Æhh.. :( Jaja.. Du skal ha takk for hjelpen! :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 noen som kan vise meg på et bilde hvor ABS sensor ligger? og er det en enkel del å bytte ut om den må byttes både foran og bak? takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Av med hjulet, og av med bremseskiven. Da vil du se en hullete skive i den bevegelige delen av navet, med en føler på :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 VW MK3 Golf Vento Front Rear ABS Speed Sensor Kit Left Right Driver Passenger | eBay slik dem ser ut foran og bak? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet Januar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2013 Foran i allefall. Aldri sett bak ;) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2013 300kr for bare tåkelykter på begge sider foran på ebay var ikke så værst så jeg slo til idag :) da mangler jeg bare å få bytta den lys bryteren i dashbordet til en bryter der det er tåkelys funksjon. må det ekstra med ledninger for å få koblet til ifra bryteren til lyktene el er det lagt opp?? så litt på den DIY tråden for montering av tåkelykter men skjønner ikke helt åssen man monterer de enda :S har fått ny girkule og pose i posten idag så blir vel å montere det imorgen. men litt kjedelig at det var original GL kule jeg bestilte da men tenkte å male rødt der tallene står på kula så det blir litt i samme stil som posen som har røde sømmer :) bilder kommer når det er ferdig montert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2013 noen som har sett originale USA markeringslys på bakfangeren på 'Golf 3 før? ser dem slik ut eller er dette bare selv mekka? [ATTACH]36814[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Februar 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2013 har bare sett på framfanger jeg men.. så ser rimelig sjølmekka ut dette. Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Februar 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2013 sånn ser det hvertfall ut på framfanger Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2013 ja vet dem ser slik ut foran. men ble nysgjerrig når jeg så at det var bakom også :p så måtte høre om noen hadde sett dette før :) men jeg så på en framfanger med likedan lys som på bakfangeren der, så da blir ikke det handla inn :) har så innmari lyst på USA fanger foran , men er så lite av dem til salgs :( leter og leter og leter men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventoTD Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 prøvd ebay??? eller ecs tuning Siter Kärleken växer inte på träd, den byggs i Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Ser på ebay nesten hverdag etter USA fanger men detter som regel nye fungere som koster rundt 2000kr uten frakt. Leter etter noen brukte rangere men er dårlig med det. Dem som jeg har funnet der er de festene som lysene skal sitte i skåret ut :S ECS tuning må jeg sjekke ut Er også på jakt etter hella frontlykter, passer bra på golf synes jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 noen som vet hva denne kontakten er til? :S kjeda meg når jeg satt å venta på noen så prøvde å åpne noen deksel og fant plutselig denne her rett over sigartenneren. [ATTACH]36855[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg