Gå til innhold

Min Golf GTI :>

Ranger emnet


Robin1994

Anbefalte innlegg

Det er noen skruer på sidene som fangeren er festet i, men siden fangeren er kinavare, så blir det allikevel en glippe mellom fangeren og sideskjermene, men den er ikke i nærheten av så stor som glippen på golfen din :P Men jeg vurderer å kjøpe meg en ny fanger siden den er litt skadet på siden. Fangeren jeg har nå er laget i glassfiber, men jobben er ikke så bra gjort da den har noen "prikker" som stikker ut (den er ikke pusset ned nok med andre ord). Har litt lyst på denne: Optik Frontfanger - PARTS AND RETARDS AS :)

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah ok. jeg vurdere salg av bilen IGJEN da jeg er så meget oppgitt over et dårlig kjøp av bilen. er så mye ledninger osv som ikke e koblet sammen og noe funker ikke så har holdt på å fiksa opp det hele tiden nå. er meget lei bilen min ass.

 

men får se hva som sjer med den. men BMW frister noe syyykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser problemet ditt! Jeg har hatt bilen min i 2 mnd, men har ikke kunnet kjøre den mer enn 1 uke fordi det alltid kommer fram en ny feil med den. Akkurat nå holder den på med regelmessige strømkutt som er helt sykt irriterende! Jeg har virkelig kjøpt katta i sekken denne gangen!

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feilsøking ledet ikke frem til noen ting med bilen min, men jeg leverte den inn hos Mekonomen på Sluppen og jaggu fant de feilen :D Nå har jeg iallefall fått bilen hjem, selv om at det er noen dunkelyder ved høyre framhjul ;) Nå gjenstår det bare å skifte bremseklosser foran + å skaffe meg sommerdekk, så kan jeg begynne å bruke penger på morsomme ting ; D

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg du har bladet to forskjellige ting wrnr1 :P Diagnosetest/feilsøking.

Fordi Mekonomen feilsøkte å fant feilen.. altså da brukte de ikke en maskin til å lese ut feilkoder, de så over bilen fysisk etter ting som kan skape problemet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. ska få bytta ei reim som går til servopumpa le hva det var for noe imorgen. en som jobber på møller som sku hjelpe meg så nå håper jeg at det går an å "styre" med rattet igjen så man slipper å ta styrketrening for å snu på rattet. og etter det så må vel toppdekselpakning byttes, også ny clutch, OGSÅ kan jeg KANSKJE begynne å tenke på senk og lakk :S forhåpentligvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer nok ganske godt, Sorvik :P Var diagnosetest som ikke funket ja, men har også prøvd feilsøking til blant annet Snapdrive og Autosenteret, uten noe hell, men Mekonomen fant heldigvis feilen :D Har hatt den et par dager nå og det er en veldig befriende følelse å endelig ha bil igjen!!! :D

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer ganske så lite med bilen. blitt blakk pga husleie, mat osv... kjedelig :/...

 

men men, når det er kommet litt penger så tror jeg det skal bli fikset abs, airbag og ny frontrute. begynne å bli litt irritert over at det er dåli.+ blir mer og mer irritert over at bilen er skjev i fronten etter dårlig oppretting fra før. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er egentli det men står nå på :)

tror kanskje du også hadde blitt litt oppgitt etter det jeg har funnet ut av hva som er feil me bilen og det som er blitt retta opp :) for det var MYE :S

 

har sett mye på finn i det siste men tviler på at jeg får solgt GTi'n for den summen jeg vil ha for den + har prøvd å lagt den ut for salg før og fikk bud som ikke var i nærheten av det jeg ville ha :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår