Gå til innhold

Min Golf GTI :>

Ranger emnet


Robin1994

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

300kr for bare tåkelykter på begge sider foran på ebay var ikke så værst så jeg slo til idag :)

da mangler jeg bare å få bytta den lys bryteren i dashbordet til en bryter der det er tåkelys funksjon. må det ekstra med ledninger for å få koblet til ifra bryteren til lyktene el er det lagt opp?? så litt på den DIY tråden for montering av tåkelykter men skjønner ikke helt åssen man monterer de enda :S

 

har fått ny girkule og pose i posten idag så blir vel å montere det imorgen. men litt kjedelig at det var original GL kule jeg bestilte da men tenkte å male rødt der tallene står på kula så det blir litt i samme stil som posen som har røde sømmer :) bilder kommer når det er ferdig montert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ja vet dem ser slik ut foran. men ble nysgjerrig når jeg så at det var bakom også :p så måtte høre om noen hadde sett dette før :)

 

men jeg så på en framfanger med likedan lys som på bakfangeren der, så da blir ikke det handla inn :)

 

har så innmari lyst på USA fanger foran , men er så lite av dem til salgs :( leter og leter og leter men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på ebay nesten hverdag etter USA fanger men detter som regel nye fungere som koster rundt 2000kr uten frakt. Leter etter noen brukte rangere men er dårlig med det. Dem som jeg har funnet der er de festene som lysene skal sitte i skåret ut :S

 

ECS tuning må jeg sjekke ut

 

Er også på jakt etter hella frontlykter, passer bra på golf synes jeg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår