Gå til innhold

Min Golf GTI :>

Ranger emnet


Robin1994

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

mårn folks! :)

 

her skjer det ikke mye. men bilen skal få seg nye låser i begge framdører og i bagasjeluka pga inni låsesylinderen så ligger det en gammel avknekt nøkkel. låsene foran ble brutt av etter å ha prøvd å låse opp bilen når dørene var spekt igjen av is men det gikk ikke så bra, så på torsdag så blir det nye låser :) mista også bakpotta mi midt på veien i rundt 70km/t forrige uke pga fester og rør var gjennomrustet. så der blir det ei ny DTM potte med doble utløp som blir sveiset på. :)

 

ble også litt lei av at det var så mange dioder som lyste i AE ringene mine igår så bestemte meg for å ta ut noen dioder, så nå er det bare LED dioder nederst i AE ringene som lyser , ble Meget fornøyd med hvordan det ble :) bildet under :)

 

[ATTACH]34951[/ATTACH]

[ATTACH]34952[/ATTACH]

post-59896-13804854629308_thumb.jpg

post-59896-13804854629401_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABS bremsene virker jo ikke i det hele tatt :S virker dem igjen da om det er en sikring som er gåen? :S

 

Bilen går for salg/bytte når jeg har fått ordna ABS og Airbag, festa eksospotta og fått låst opp bilen pga lås har frosset fast så ingenting funker for å få åpnet bilen. dumt men nå er jeg så lei denne bilen, var et dåli kjøp :(

 

sjekk kontakten på abs pumpa den bruker og eire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TA TECHNIX Gewindefahrwerk Sportfahrwerk Fahrwerk VW Golf 3 inkl. Cabrio | eBay er nu en av dem som har samme greia. er bare og leite på ebay.de eller uk somregel. og skriv mail til dem og og få redusert pris. æ betalte vel 155eur ca:) men leita mye og pruta litt :=) vist du treng så har æ et cup set ligganes som er 40/40 eller va det 60/40 kan se med tuv papira og 2 nye dempera:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det bestemt og at jeg ble nødt til å selge bilen min pga bestemor som betaler forsikring og noe av verksted regninger ikke orker å betale noe mere på golfen. så nå er den lagt ut for salg, trist men, vil egentli ikke selge den men må vel :/ det er gjort mye med den da så den er i bra stand da :)

 

her er link til annonsen, kanskje dere vet av noen som er på jakt etter en bra og sprek bil, så dere må tipse folk så jeg får den unna og slipper å ta plass :)

 

Volkswagen Golf 2.0 GTI 8v 1996, 238*000 km, kr 21*530,- -

Endret av Robin1994
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

God kveld.

 

ja bilen står hos meg fortsatt. jeg ble kontaktet av en kjøper ifra nord norge som var interesert i golfen min. jeg forklarte det som måtte gjøres med den og var ærlig om golfen. han bestemte seg ganske så kjapt egentli og vi ble enige om 18 000kr for den. vi avtalte tid og møtested, jeg skulle møte han på flyplassen fordi han kom med fly ifra tromsø rundt 12 tia. så jeg og faren min møtte opp der og ventet på at flyet skulle lande.

 

vi ventet og vi ventet, klokka ble plutselig halv 4 og ingen tegn til ham eller noen mail ifra han. jeg hadde ikke fått noe tlf nr ifra han, synes det var merkelig. men tenkte ikke noe mere på det. tilslutt så gidde jeg opp. orket ikke å vente noe lengre så vi kjørte hjem igjen sur og irritert :(

jeg sendte ham mail på mail, men har aldri fått noe svar ifra ham. så det var vel en luring som bare gjorde dette for gøy. -.-

 

så blir så jeg beholder bilen og får byttet frontrute, abs sensorer og fikse ledningen til airbag i rattet. så får vi se da hva jeg gjør med bilen videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er dritt med slike useriøse folk. men men

 

panserforlengeren er skrudd fast i de hullene som er der for å feste den gummilista som er under panseret der. ta av gummilista og skru fast panserforlengeren i de hullene som er der. :) men skruene spretter som regel ut etter at du har åpnet panseret en del ganger så når du først skal ha panserforlenger så ville jeg anbefalt å sveise på, blir så mye bedre og ser bedre ut :)

 

God Jul!

 

Robin1994 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6D1A532C-1438-4FD1-9209-F31DEF51B312-5322-000005F3FD67DBE1.jpg

 

D68AAFC6-479B-4039-A83D-887AD060CC3D-5322-000005F3FFCD9FCD.jpg

 

det er den "knotten" helt til høyre på lista..

 

Er dette de "skruehullene" du prater om? Er det klips som sitter der i utgangspunktet? :)

 

(Beklager bildene, iPhonen klarte ikke bedre i mørket)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår