Gå til innhold

Min Golf GTI :>

Ranger emnet


Robin1994

Anbefalte innlegg

Du sku vør skøte me øks sorvik!

 

Men den rosa gugga har ikke jeg brukt, og brukte EN gang biltema sin røde. Funket fint den :-) bruker nå betydelig mindre av en som er i svart, hihi

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke noe stress! :-) Helt sykt hvor mye de "store" forsikringsselskapene skal ha!

 

Jeg betalte 1300 i MÅNEDEN hos Gjensidige for ANSVARSFORSIKRING...

 

Nå betaler jeg 530 i måneden, hos et koselig selskap som heter "Landbruksforsikring" :)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEH! Landbruksforsikring ringte og sendte mail til meg idag, dem sku ha 13 000 for ansvarforsikring, samme som jeg har nå, og måtte regne med hvertfall 13 000kr EKSTRA for DELKASKO!!! altså, går det an -.-'

 

men går dette den dårlige veien så ska jeg spørre fattern om han kan ha forsikringa på seg sidn han ikke har bil nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har en golf 3 GTI 8v med forsikring fra Santander, og jeg betaler 9000 kr i året.. Noen som vet om andre billigere forsikringsfirma? Jeg er kun 19 år, så jeg har ikke samlet noe bonus enda, da forsikringen sto på min fars navn i fjor.

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke medlem i VACN enda nei, da jeg fortsatt er en veldig fersk golf-eier (1,5mnd) ;) Men den RS fangern så veldig bra ut! Jeg har akkurat samme problem med fangeren min og det å få festet den til hjulbuen, så hvis noen har noen tips så er vi to som trenger det!

Mitsubishi Carisma 1,6 GLX 1996mod - SOLGT
Volkswagen Golf MK3 2.0 GTI 8v 1996mod - Til salgs

BMW E46 318d 2003mod - Går som en drøm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår