Gå til innhold

Min Golf GTI :>

Ranger emnet


Robin1994

Anbefalte innlegg

Dæven, du svarte fort, i hvert fall! Det høres jo ikke så galt ut, er vel ikke SÅ mye mer enn andre eldre biler :)

Håper det ordner seg med den, frister utrolig!

 

Hva er planen med trekassa i bagasjen? Stor basskasse, eller bare feste til forsterker?

 

neida, er ikke verst :p

 

trekassa er der bare foreløpig for å få festa forsterkern til jeg får kjøpt subber, da blir det ny og større kasse :) så den er bare der foreløpig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min passat 1,8t har ett gjennomsnitt på blanda på 0.98 på blanda de siste 800km :p

 

neida, er ikke verst :p

 

trekassa er der bare foreløpig for å få festa forsterkern til jeg får kjøpt subber, da blir det ny og større kasse :) så den er bare der foreløpig ;)

96 Passat 35i 1,9 TDi 110hk

 

99 VW Passat 1,8T Variant (Solgt) 95 VW Golf 1,8 GL (solgt)

94 VW Golf 1,8 GL Variant (Solgt), 97 VW Vento 1,6 GL (Solgt)

93 VW Golf GTi (Solgt), 97 VW Golf 1.6GL (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen har komplett effektanlegg fra cat og bakover til greie 4000 :) hvis du skal ha Simons.

 

Svendsen eksos er det jo bare å drite i. Du klarer jo fint å demontere/montere selv. Bestilte Simons effektanlegg med rabattene mine. Kom på 3600,- og fikk det på 2 dager :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mekonomen har komplett effektanlegg fra cat og bakover til greie 4000 :) hvis du skal ha Simons.

 

Svendsen eksos er det jo bare å drite i. Du klarer jo fint å demontere/montere selv. Bestilte Simons effektanlegg med rabattene mine. Kom på 3600,- og fikk det på 2 dager :)

 

ja blir ikke å dra innom Svendsen nei. det var jo en meget fin pris på catback eksos da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår