Gå til innhold

Min Golf GTI :>

Ranger emnet


Robin1994

Anbefalte innlegg

har lyst å sette på sportsfilter som jeg har ifra biltema, men er litt usikker på om jeg tør det eller ikke pga det er noen lednigner som er koblet til boksen der luftfilteret er, så derfor spør jeg dere om det er trygt å koble av de ledningene og montere biltema filter? :p

noen bilder av de ledningene som er koblet til :

 

[ATTACH]32862[/ATTACH]

[ATTACH]32863[/ATTACH]

[ATTACH]32864[/ATTACH]

post-59896-13804854403973_thumb.jpg

post-59896-13804854404059_thumb.jpg

post-59896-1380485440412_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invester heller i Green :) verdt de 800-900 kronene det. Har ikke trengt å vaske mitt enda. Er like grønt som før.. Kjørt et par/tre måneder med det nå :) og mye grommere lyd.. Biltema og generelle 200-300 kr filtere kan du bruke i 1 måned også er det så fullt av dritt så det bare er å kastes.

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

 

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på green filter ja, men har et filter ifra biltema som jeg fikk og tenker å montere det når jeg er hjemme igjen.

Men det er helt trykt å ta vekk de ledningene som er der? Så jeg slipper å få problemer med bilen. Vil være sikker pga har lagt i en del penger på reprasjoner på motor pg understell skjønner dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå kan det hende det blir noe snadder til GTi'n her :p

Så på nettbanken idag at kontoen hadde fått en liten fin sum i seg , så her blir det bestilling av litt småtteri :p

Tenker på Vr6/Rieger leppe foran, LED skiltlys, og kanskje noe klistermerker :p

 

Noen som har noe tips til noe annet jeg kan kjøpe?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bytta farge på taktrekket sitt noen gang? jeg har grått taktrekk nå, men ønsker å få det komplett svart innvendig :p er det bare å lakkere med sprayboks eller? sku gjort det samme med hatthylla mi pga den er blå :p

 

Vurderer også å gå for innkjøp av DTM eksospotte imorgen om jeg finner noe, men lurer på om original potta på G3 er sveisa fast eller er den bare strammet sammen? :) kjekt å vite på forhånd

Endret av Robin1994
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår