Gå til innhold

Min Golf GTI :>

Ranger emnet


Robin1994

Anbefalte innlegg

Ikke for å ødelegge selvtiliten/tråden din, men hvis du kjørte ifra en a4 turbo så var det isåfall noe alvorlig feil med motoren på den... Har selv hatt en gti 8v motor i ventoen min og hatt en a4 turbo, a4 t gikk en smuuule bedre! : )

Meen, kul golf hvertfall!!

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-3-vento/ta-technix_1 løp å kjøp, får høydeskrekk av bilen din... hehehehe er samme settet som jeg kjører med på min å kan varmt anbefale dette =)

 

tror jeg skal vente med senkesett til etter vinteren, blir så jeg bor på røros i vinter så vet nå aldri om det er for mye snø noen plasser :)

men senk SKAL det bli ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge selvtiliten/tråden din, men hvis du kjørte ifra en a4 turbo så var det isåfall noe alvorlig feil med motoren på den... Har selv hatt en gti 8v motor i ventoen min og hatt en a4 turbo, a4 t gikk en smuuule bedre! : )

Meen, kul golf hvertfall!!

 

hmm, vet ikke jeg nei, kan hende det var noe galt med den, men borte ble den hvertfall :)

takker for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jaja noen synes det å :)

 

synes den er virkelig god å kjøre, kjørte nå nettopp ned til jobben til pappa for å vaske bilen, faan hvor artig det er å ligge i litt høy fart og kjøre i svingete veier med den, tar svingene kjapt og uten problemer og er god gassrespons når jeg trykker pedalen ned litt :p men må følge med speedo så det ikke blir for fort XD

 

tenker jeg tar meg en tur på biltema eller thorshov og kjøper chrome enderør som man bare skrur fast på originale enderørene så det ser litt bedre ut enn å hat 2 bittesmå utløp ^^ kommer kanskje bilder ikveld om det blir noe ;)

 

BTW hvordan får man til å løfte døra og stramme den så den ikke henger litt ned når døra er åpnet? prøvde å skru ista men hjalp visst ikke :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fått vaska bilen idag og kjørt en runde med den :)

måtte bare stoppe ved havna og knipse noen bilder med ny tlf min (iphone 4S) helt hekta på å ta bilder etter jeg fikk den :p

 

Si hva dere synes :)

 

 

[ATTACH]32690[/ATTACH]

[ATTACH]32691[/ATTACH]

[ATTACH]32692[/ATTACH]

[ATTACH]32693[/ATTACH]

[ATTACH]32694[/ATTACH]

post-59896-13804854361332_thumb.jpg

post-59896-13804854361377_thumb.jpg

post-59896-13804854361417_thumb.jpg

post-59896-13804854361455_thumb.jpg

post-59896-13804854361492_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår