Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

"politi er politi , dengjør hva fan dem vil! hvis dere tror det er gale at dem parker på handi plass, hva mener dere om at politi som kjører med promille ? eller pedofile politer ?!"

 

Dette har en ikke navngitt forumbruker som signatur. Hvor skal jeg begynne? "dengjør, parker, handi plass, politer" - ingen er så dyslektiske, det er utelukkende stusselig slurv.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydligvis ikke. Statens Vegvesen

 

Ta en titt på http://www.vegvesen.no. Ser du noen stor V i "Statens vegvesen" der?

 

Trist at forsøket ditt på å være eplekjekk mot meg ikke ble noen suksess denne gangen heller...hehe!

 

Nå kunne jeg benyttet anledningen til å påpeke at det heter "tydeligvis", med e, men for å bevare husfreden lar jeg være å gjøre det.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, fantastisk comeback fra "Juristen" :D

 

Mange takk.

 

Jeg tror at Mondeo er litt sur eller lignende for at jeg ikke bestandig er enig med ham i at alle politifolk er noen djevler som er ute etter å suge penger og livslyst ut av alle som kjører bil, og det virker som om han derfor må benytte enhver anledning til å prøve å gi meg et stikk i siden. Heldigvis for meg stikker han ikke så hardt...

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk.

 

Jeg tror at Mondeo er litt sur eller lignende for at jeg ikke bestandig er enig med ham i at alle politifolk er noen djevler som er ute etter å suge penger og livslyst ut av alle som kjører bil, og det virker som om han derfor må benytte enhver anledning til å prøve å gi meg et stikk i siden. Heldigvis for meg stikker han ikke så hardt...

Hallo.. Sur?? Nå tar du helt feil.

Syntes dette er gøy jeg, hadde jeg ikke syntes det hadde jeg ikke vært her..

Angående politi så har jeg nok en noe mer realistisk oppfatning enn det gitt..

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.. Sur?? Nå tar du helt feil.

Syntes dette er gøy jeg, hadde jeg ikke syntes det hadde jeg ikke vært her..

Angående politi så har jeg nok en noe mer realistisk oppfatning enn det gitt..

 

Bare kødda, da. Regna med at du skjønte det, og det ser det til en viss grad ut til at du gjorde ;)

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt på http://www.vegvesen.no. Ser du noen stor V i "Statens vegvesen" der?

 

Trist at forsøket ditt på å være eplekjekk mot meg ikke ble noen suksess denne gangen heller...hehe!

 

Nå kunne jeg benyttet anledningen til å påpeke at det heter "tydeligvis", med e, men for å bevare husfreden lar jeg være å gjøre det.

Okey, tenkte navn jeg, men må nok gi deg rett der gitt.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår