Gå til innhold

Bakhjulboogie

Bruker
  • Innholdsteller

    347
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Bakhjulboogie

  • Bursdag 02/14/1981

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, MC og rock n roll
  • Modell (eks S4)
    142
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1970
  • Motor (eks 1.6)
    B20
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    E-topp, Weber DCOE 45, Simons 2", Bosch senking, 17"
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • MSN
    steinsjurseth@hotmail.com
  • Bosted
    Karmøy

Bakhjulboogie's Achievements

  1. Må få syte litt over den FÅKKINGS UENDELIGE strømmen av regninger... Fett som faen med kommunale avgifter, forsikring, strøm og 3 mnds garasjeleie når jeg endelig har funnet drita sjeldne gromdeler til bilen...
  2. Enslaved - Axioma Ethica Odini Anbefales for de som liker litt å sette tenna i...
  3. Bruk brakett fra 740, står på motsatt side der.
  4. Er forskjell på noen foringer på 140 fram til -69, fra -70 er det likt som 164. Det samme gjelder spindlene såvidt jeg har forstått.
  5. Hei gutta, nå må dere ikke gå i den altfor vanlige fella og tro at en B30 er en B20 med to ekstra sylindre. B30 har mye større svinghjul enn B20, og dermed også større clutchhus. Så for å få montert M47 på B30 blir du nødt til å sveise om clutchhuset, og skal du ta den jobben, er det bedre å få tak i en kasse som tåler litt... B30 hadde M400 (4-trinns) eller M410 (4 + OD) girkasse, som er mye kraftigere enn M40 som var mest vanlig på B20. Innfestingen mot clutchhuset er forskjellig på disse kassene, så det er dessverre ikke bare å skru over. Jeg har en M400-kasse fra 164 som jeg skal bruke på en 2,5 liters B20, og den har jeg fått sveist om clutchhuset på for å få den til å passe.
  6. Så lenge bilen er veteran, kan du få tidsriktige skilter ja. Disse bestiller du selv fra Lator skiltfabrikk.
  7. Litt annerledes låt i denne enn i 351 Cleveland'en som pleier å bo i sånne biler:
  8. Bare av ren nysgjerrighet... Er det praktisk mulig å montere en B36 topp på en B18 eller B20?
  9. Det er en ganske enkel sak å bygge om til manuell. Men hvis du skal FT/FK med M90, stiller det seg naturligvis helt annerledes.
  10. Nei, veiva skal passe i hvilken som helst B20. Men du må ha dertilhørende staker og stempler.
  11. TAKK skal du faenmeg ha! Endelig gode gamle forumet med overkommelige mengder reklame. :cruising:
  12. BMW 320i Touring -96 Irriterer fletta av meg at forrige eier ikke kunne holde fingrene borte fra 6-8 bittesmå steinsprut rundt om på dørene. Neida, han slipte reint og grunna og ferdig arbeid. Så nå farter jeg rundt med en haug ca 2x2cm firkanter med grå grunning på min ellers så fine Cosmossvarte bil. Jeg trenger vel ikke å forklarer at denne eminente lakkreparasjonen har rustet opp igjen for lengst. Blæ. Er saktens flere ting som kan/bør/må/skal utbedres, men dette irriterer vettet av meg hver gang jeg ser bilen.
  13. Hva er forskjellen på motoren da? Sikker på at det er forskjell på dimensjonen på eksosen? Er ganske vanlig at det er noen små forskjeller på USA-utgaver og europeiske, men grunnkonstruksjonen er nok den samme. Nekter å tro at Kawa gidda å utvikle to helt forskjellige motorer til samme sykkel. Fant litt forskjellige typer her: http://www.motorcycle-superstore.com/1/5/88/24278/PDEPT/Street-Bike-Exhaust-Parts-2009-Kawasaki-Ninja-250R-Parts.aspx Eventuelt kan du jo sende mail til f.eks. Yoshimura eller Akrapovic. De har nok oversikten!
  14. Tja. En viss effekt hadde den, men noe vidundermiddel vil jeg ikke påstå det var. Ikke verdt prisen iallefall.
  15. Står på slutten av filmen! Panzerpung - Riffbasert tungsinn i A.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår