Gå til innhold

Det heter ikke... (nå med sensasjonelle avsløringer i "kaliper-saken")

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

det er bare å ta det med ro:) har opplevd det samme.. han sende bra til forbrukeren. å dem skulle se på saken.. MEN saken bli nedlagt.. solgte en bil til 12.000kr... for å si det San forbuker/tilsyne eller hva folk mener.. dem bryr seng den drit om bilen som er verdi under 20000kr jeg også godt på en smell til.. fikke ikke den drit i gjeng når jeg kjøpe en bil til 16000kr som var eu-godkjent.. som tydelig vis den ikke var pluss masse feil som kosta 20000 for å fikse.. det var noe drit .. men solgte deler av den å brukte den som dele bil ;)

 

Ikke enkelt å lese...

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

jeg tar en liten sprett jeg her: busskorte mett e 0.77 mm sjukt og bank korte mett e 0.79mm sjukt :O.

svarte bare: håper du ikke blir smittet.

 

og ja vet jeg har mange skrive feil-er da min ta-plate ikke er helt rett.

Endret av MacGyver93

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil herved erklære denne tråden "bumpet" nå i dette nye året.

Åpningstalen lyder slik:

 

Hva syns dere BMW kutter 2 sylindre, å lanserer 4 sylindret turbo motor ?

 

BMW kutter rekke 6ern å går ned til 4er motor, hva syns dere om dette ?

 

Kunne ikke brydd meg mindre!

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selger så og si alle deler til ford scorpio, fra speil til mottor, bare komm med hva du trenger, å et bud :)

mottor starter og går, uten problemer :)

bilen er kresjet på høyre side, det er eneste minus med bilde, får ikke eu godkjent pga det.

 

det er bare å spørre om bilder hvis du vil ha det, TLF 94187206

 

dumt det med bildet :(

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

bumper her igjen! :)

Bilen har jo bluem. spioilere så ser bra ut i utgnagspunket syntes jeg.

 

bra utgnagspunktet var fint værtfall, men håper det ikke er så stort for da blir det lite down-force på spioileren :/

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
Duck-tape og duct-tape er faktisk begge riktig: http://en.wikipedia.org/wiki/Duct_tape#Etymology

 

 

Oppfunnet av det amerikanske millitæret for å forsegle diverse innpkninger... Derav det opprinnelige navnet "ducked tape" (dyppa limband).. dyppa i ett hemmelig og sikkert småskummel samsurium..

 

Nynorsk er foresten ment som det eneste "riktige" skriftspråket i Norge. Ivar Aasen for over hele landet, samlet inn ord og uttrykk, og brukte de mest vanlige til å lage ett nytt språk for å erstatte dansk (som hang igjenn fra unnionstiden).

 

Nynorsk er ikke så avansert som utenforstående skal ha det til. Det blir konstant fornyet og oppdatert, ettersom tiden går og folk flest forandrer dialekt og talemåte. Det meste som er skrevet i dette innlegget er faktisk skrevet på nynorsk...

 

 

 

 

 

HEIA AASEN :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår