ThAMaZTeR Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 to forslag: 1: fjerne visker og list: 2: Fjerne visker, list og skiltplassen satte også på noen nye lykter, tonet bakruta og fjernet logoene bak.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 forslag nr 2! UTEN TVIL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 var jo inne på tanken om forslag 2. men har ikke helt klart å forholde meg til det. hvordan går det med fangern min forresten thamazter ? en stund siden den ble levert nå. mase mase. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 jeg har fått den tilbake.. og fyren har ikke gjort en dritt.. han hadde plutselig ikke tid til å ta på seg slike oppdrag nå.. men skal høre litt, kjenner flere som kan plastsveising :) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR jeg har fått den tilbake.. og fyren har ikke gjort en dritt.. han hadde plutselig ikke tid til å ta på seg slike oppdrag nå.. men skal høre litt, kjenner flere som kan plastsveising :) okai. får går jeg for alternativ 2 trenger jeg bakfanger med skiltinnfelling. :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 ja, jeg vet.. med mindre du vil ha bot hver eneste dag :P Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR ja, jeg vet.. med mindre du vil ha bot hver eneste dag :P hadde klart meg uten :P men tviler på at valg 2 blir gjort. leter etter bremselys som er innfelt i stål nå. alla type nissan almera har på noen av koffertlokkene sine. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Definitivt forslag 1, forslag to er noe "alle" vil gjøre eller har gjort, kult nok, men forslag 1 har mer personlig preg, men det er jo min mening, og ikke verdt mye:) Du kan jo dra platekanten langt ned, så blir skiltplassen minst mulig. Husk å ordne så du får bytta pærer i skiltlysene... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Jeg har tar den raske veien, og la skilinnfellinga være, men hadde hvert kult med litt badlooklist på skiltet. Sånn på kanten til at er ulovlig, litt sånn som byr opp til diskusjon med en gammal sta politifyr. Hva tror du om det? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 definer badlook list på skiltet ? mekk chop av det. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by remster hadde klart meg uten :P men tviler på at valg 2 blir gjort. leter etter bremselys som er innfelt i stål nå. alla type nissan almera har på noen av koffertlokkene sine. Opel Astra Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by SpeedWell Opel Astra årsmodell ? bilde ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 En kompis av meg har en 2001 Opel Astra Coupe, den har lyst innfelt i bakluka. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by SpeedWell En kompis av meg har en 2001 Opel Astra Coupe, den har lyst innfelt i bakluka. ser mer ut som innfelt i fangern da? under skiltet der Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Originally posted by AXi0N ser mer ut som innfelt i fangern da? under skiltet der Skiltlyset ja.. Men, de snakker om bremselyset! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg