Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Originally posted by remster

prøvetur er en ting. sitte på er en annen. med føre som er for tiden tror jeg vi tar sist nevnte i første omgang.

 

obs. mente å sitte på en god runde :D

Men sier ikke nei til en prøve tur, når føre er bra. Jeg hakke råd til å kræsje andre en min bil.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Potatis

Denne er GROM! Satt på med han i dag, sitter som støpt, og lyden er til og få ereksjon til de grader av *tørke av dashbordet*

 

hehe

mens jeg hadde den så var lyden en av store høydepunkta

syk syk lyd i den lille bilen

:D

sånn hissig snerrelyd alle liker

målte den til 95 db på våler ut på depotraka(målt på masse gass på 2 giret ut av evingen...)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nå være en fordel å dekke den til noe og da. er blitt trekt to rør fra fangern til luftfilter boksen. et på hver side. er to lokk man kan fjerne. gir en skikkelig god suge lyd. og såklart et kurrant effekt annlegg. folk skvetter godt når jeg gasser på. :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meste parten av planene er lagt på is da det også er is ute. vet aldri hva som skjer i løpet av vintern. men hvis det er noen som klør i fingrene til å lakke noen deler for meg så er det bare å si i fra. har et sett dører + framskjermer som må lakkes. og skulle hatt hjelp til å få sveisa den jævla bakluka mi. uten at det skal koste meg skjorta. bruker alt for mye penger på å bo for tida. dyrt med egen leilighet . :(

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte ta noen bilder i dag. men ble fort mørkt så vanskelig å få tatt noen bra bilder.

men her er de.

 

[EDIT] lysene er faktisk de samme på alle bildene. park og spredere. underlig å bra de lyser :P

 

utehosmeg.jpg

utehosmeg2.jpg

utehosmeg3.jpg

utehosmeg4.jpg

utehosmeg5.jpg

utehosmeg6.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by asdas

bare nevner at ole trenger penger støtt, så det å få sveisa drittet bør være mulig, jeg vet om sveiseapparat.. kanskje det er til utlåns/leie ? =)

 

kos fra even

 

Jeg vet Even. men Ole er også den tregeste personen jeg vet om :P han som skulle sveise luka mi for over et år siden og. hehe. så ting tar sin tid. må få igjen luka mi og. den står hos han Dan Smurfingos.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår