Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

Som kanskje mange av dere alt vet kjøpte jeg HF- sin golf 16v når han valgte å gå over til Rally i stede. R.I.P

 

Har endra litt på den siden HF eide den og har litt planer forover. vurderer diverse endringer. har nyere dører, ekstra bakluke, sett med framskjermer med 3'er golf blinklys (de firkanta) innsveisa, og en ekstra 90 fanger som ligger til ombygging med skiltinnfelling.

 

Har lyst til å sveise audi håndtak på dørene. sveise igjen skiltinnfellinga + visker og spylehull på luka. audi 80 takluke med tillt. bytte skjermene såklart. senter visker <-- litt i tvil her egentlig. og fjerne listene rundt hele. dør listene vel og merke.

 

Det som er gjort med bilen hittil er i hvertfall omlakkering av baklyktene, (helrøde) bytte av sideblinkere, bytte av frontblinkere (helhvite/selvbygd), spredere/kurvelys/tåkelys <-- velg det du selv syns det heter. bytte av sommerfelger. + ombygging av grillen. flytta på emblemet og endra litt på vinkel. ca 5 timer jobb + litt sparkel og tålmodighet. :P

 

Har noen andre ideer som kan gjøre denne bilen enda råere/finere? bortsett fra det jeg selv har tenkt på?

Stilen skal være clean. ikke masse dull og dall. tenkte på old school men det får være til et anna prosjekt. her blir det bare rene linjer.

 

legger ut en del bilder.

fronten.jpg

 

rumpa.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grill list = standard

 

klare lykter med kryss? mener du sota lykter ? og krysset er der for sotinga sin del. ikke noe anna.

 

bytte felger ? til tettere felger igjen? liten vits. må vise bremsene. syns felga jeg har nå er en del penere på sommer. de gamle blir vinterfelger.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

les tråden om å legge ut bilder. hehe. du må lage link til hjemmesiden din. evt hvis du ikke har skaff deg gratis hjemmeside. ingen av bildene jeg har lagt ut ligger på bilforumet.net sin server. bare på min egen hjemmeside. linked.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger hjelp til sveis av både luke og håndtak. så er det noen som har lite å gjøre er det bare å rekke ut en hjelpende hånd. har begge platene som trengs til bakluka + ekstra bakluke liggende :D men håndtaka blir det verre med :(

 

lakkering trenger man også etter hvert. så er det noen som melder seg på den jobben og så er det bare å hilse på.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grillist er standard ja, men det er Golf også, så jeg ville heller gått for no standard enn å prøve min egen greie som ikke blir godt mottatt... eller, spørs jo hva det er da. ;)

 

Golfen så fin ut den... likte ikke grillen helt men... :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. tror jeg må få vaska bilen og tatt et par skikkelige bilder av fronten.

 

etter jeg hadde STOR badlook på forrige golfen syns jeg grillista er litt for liten til at den faktisk har noen hensikt. og clean uten list er også pent. vil som sagt ha en clean bil nå. rene linjer uten for mye dill. dill hadde jeg nok av på forrige golfen.

 

men blir det grillist foran skal jeg og hive på øyelokk bak igjen :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

 

Lykter med kryss finnes både med klarglass og med "originalt" rillete glass.

Han mener altså at du bør velge førstnevnte.

 

hehe, ja. men hensiktet med krysset er fortsatt å få en svart effekt på lykta. altså soting som man kaller det. selv om den ikke er sotet. bare reflektoren som reflekterer det svarte i krysset :op

 

 

Morsom grill:D

 

den er absolutt det :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår