Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da var det lenge siden man har gjort noe spennende her. Var og prøvde montere bakluke åpner i dag men uten hell. må vel legge opp litt bedre strømkurs. ellers satt jeg litt uttpå dagen i dag og tenkte rolig for meg selv. det må da være mulig å få alle de nedre lysene til å lyse samtidig på en golf. og jepp. det er mulig og ikke vanskelig i det hele tatt. :D bare se for dere selv.

 

venstrebaklykt.jpg

 

h0yrebaklykt.jpg

 

baklyktenemedblitz.jpgbaklykteneutenblitz.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

satt og så litt på grillen min her om dagen og fant ut at den trengte litt mere sparkel et par steder + at den hadde sprekt i tre av skjøtene. siden det også er mange som har spurt meg hvordan jeg har lagd den, så slenger jeg ut litt bilder av prosessen nå. kan jo bruke samme prinsipp å lage emblem fri grill. noe som vil bli enklere en å flytte emblem. selv om man da trenger to griller.

frontenulakka.jpg

baksiden.jpg

nysparkla.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Hvordan skjøter du plasten?

 

limer på baksiden med silicon og evt en bit plast feks. for å stabilisere. vet folk har brukt dobbelt sidig tape. så sparkler man foran. (fordel ikke presse hardt når man vasker bilen) hehe.

 

kan såklart sveise plast og.men det er ikke noe jeg har peiling på i hele tatt. mekka griller osv på samme måte før. blandt anna gamle bilen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var man ute og handla litt i dag. og innom Jeb en tur også. fikk fiksa nye instrument folier :D helt genialt. Takk for hjelpa.

Og kjøpte meg trim kammer til gluffen. 270 graders kammer er på vei inn så fort jeg får noen til å montere for meg. Røska også av alle dørlistene. og den utrolig irriterende mobil antenna som satt på bakruta.

Par bilder nå. skal montere sommerfelger på torsdag hadde jeg tenkt meg. så få vaska litt og tatt noen skikkelige bilder :D

piperkammene.jpg

folie.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svaggen

det hullet kan sveises!

tenkte bare skulle si det...

så vet du det!:D

 

kassa lagde masse fine lyder selv om hullet var der. så tenkte så som så og kasta kassa rimelig greit. kan hende de har beholdt den på verkstedet som gjorde jobben med bytte. ingen anelse egentlig.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svaggen : tviler på at den kassa var noe å ta vare på. som sagt. det kom mye stygge lyder ut av den. kassa holdt til ca 300 meter før verkstedet. så begynte det å ule i diverse deler.

 

 

 

Originally posted by ThaBoZZ

 

Disse får du på bensinstasjonen billig så det orner du fort ;)

hvilken bensinstasjon ? fant ingen på shell :(

 

får se ann. lillebror skaffer pærer til meg i morra tenker jeg. så hvis det går i orden så skrur man dashbord på kvelden i morra. eneste jeg sliter med nå er å få ut orginal kasettspillern. har ikke de riktige pinnene.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår