Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

vel, greit nok at det er felt inn der. men trenger noe som har en bedre flate uten den knekken som er på astraen.

 

her er det i hvertfall bilde av almera'en mere i den buen der gjerne rettere jeg trenger det. må ha litt plate å sveise i.

 

og såklart. bremselyset må helst være ganske smalt. ikke store runde saker :P skiltlys får jeg fikse senere. ikke det jeg tenker mest på.

 

Almera%20takaa.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by SpeedWell

Du sveiser ikke inn større bit en nødvendig, så Astraen er fin å plukke deler fra den. :)

 

 

regner med at det blir litt mere stress å finne en astra som er vrak uansett :P må på høggern en dag og lete etter bakluker. hehe. hvis noen kommer over noe for en billig penge. så si for guds skyld i fra.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

definer badlook list på skiltet ? mekk chop av det.

 

Jeg kan prøve å mekke ps chop av det imårra, men advarer, jeg er ikke veldig god i photoshop.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

da kjeda man seg litt og modda videre. sånn ca som det her jeg vil ha det på bakluka.

 

 

Det der likte jeg ikke.. da ser det nesten bedre ut ed ett sånn høyt bremselys på innsiden øverst på ruta..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ideen har blitt henta fra pekan sin golf. se bilde her.

 

pekangolf.jpg

 

 

 

må si selv at jeg syns pekan sin golf er den råeste som er bygd.

 

og har også sett golfer som har gjort det på den måten jeg har prøvd å choppe til. ganske så pent.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

da kjeda man seg litt og modda videre. sånn ca som det her jeg vil ha det på bakluka.

 

Med det samma du er i gang så burde du kutte inn bredden der hvor skiltet sitter.

Er jo så stor dødplass på hver side av skiltet vet dø ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

speedwell:

 

takk men ellers takk. sånt vil jeg lage selv. føler at jeg har gjort mere med bilen da istede for å kjøpe ting ferdig. selv om det er akkurat sånn jeg vil ha den.

 

 

Originally posted by Mk2-16v

 

Med det samma du er i gang så burde du kutte inn bredden der hvor skiltet sitter.

Er jo så stor dødplass på hver side av skiltet vet dø ;)

 

tja. tror det blir mere jobb en morro. så lenge man har på skiltplata bak. vw-audi club norwegen så bygger det ganske bra ut. går nok ikke for full ombygging i den stil med kutting av størrelsen der og. får jeg heller ta en anna gang. tanken har vært der endog. hehe.

 

 

 

Lagde en chop til av framskjermen i dag. prøver å finne en kul løsning på luft inntak i framskjermen. div luft inntak er ganske oppbrukt nå. så mulig man bare lager et lite innkutt som her.

ja. gammelt bilde men eneste jeg hadde av den siden på bilen faktisk.

 

frontchop.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

drev og rydda litt i noen gamle saker i dag. og fant igjen TEH über girkule å ha i bilen. så denne ble kjapt montert da man kjørte dama til toget.

 

måtte ta et bilde for å vise denne skjønnhet av klassisk styling til Golf.

 

kan skimte den orginale girkula i bak kant der. sammen med Metallica kasettene til den fete orginale stereon.

girkula.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår