Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ole-H

ganske genialt og sette cl leppa på bakfangeren :D Hvordan fikk du festet denne, vanskelig?

 

 

burde være to stk når man skal gjøre det. og fangern skal helst av bilen. starter i hjørnet ved eksosen der og fester i selve hjørnet. ikke kapp til noe før man har festet alt.

 

men, start i hjørnet. fest så i bak kant nærmest hjulet. få en annen person til å bøye leppa så du får festet den ved eksos hullet. er ganske stort spenn i leppa, så det er greit å ha litt hjelp her. nå kan du kappe av delene som stikker ut ved bakhjul og over ved potte hullet. begynn så helt i andre enden på akkurat samme måte som du gjorde ved potta. bare å skru bortover hele. jeg har brukt skruer med mutter for å være sikker på at det sitter. vet at andre bare har skrudd gjennom med skruer. men dette kan fort dra seg ut under litt hard kjøring :op

 

bruker vel ca en time totalt med montering. hvis alt klaffer.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Don T

Heisan.

 

Du var ikke helt heldig med speedometernåla ser je...;)

 

Den gikk ikke lenger ned en til 20km/t før, men nå går det kanskje fra 0 ?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den knakk under demontering. speedo funker som normalt uansett. så får vurdere om jeg skal montere ny pinne eller ikke gjøre noe med det. plager meg ikke at den reagerer før. noen som vet om det kan ha noe å si om den er borte? slitasje ? misvisning osv ?

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått montert dashen skikkelig igjen og fiksa på alarmen så den blinker på begge sider og ikke bare ene. klarte å feilkoble så viskerne gikk istede for at det blinka. ooooops. men, gikk fort å fikse. fikk kobla opp igjen den ubersweeete kassettspillern min og :D smådigg.

 

tok motorvask når jeg drev på her i går og. glemte bare å ta bilde. sjå her. :D blankt og fint.

motorrom.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selger nå vinterfelga mine til høystbydende. er orginale Golf Rallye felger som ble levert med den i 87, litt kantkjørt og trenger nok et strøk med lakk, helt kurrant for folk som vil ha et sett med 15" vinterfelger som man kan drite i. evt pusse opp igjen, har sett de hel polerte. jævla tufft. men har et sett med nye vinterfelger selv. dette haster. 200 kr eller mere og de er dine.

 

felgene på bildet her. utehosmeg.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tok jeg vekt reduksjons nivå 1 på bilen, fjerna bakseter og hatthylle.

 

fikk fiksa pop up kittet på bakluka bra i dag og. så nå er det hadebra til låsen i bakluka.

 

skal ned og få på litt tepper over bakluke hullet osv nå. ser så stygt ut i speilet.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by golfrider

remster: Hvilke dekk og felger (størrelser) er det du hadde på sommerskoene til bilen?

 

15x6,5 i felger dekk 205,50,15

 

hvis du tenker på de som er på bilen nå. de forrige er jeg ikke sikker på bredden på men er 15" i hvertfall og var 195 istede for 205

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår