Gå til innhold

remster's Golf Gti 16v

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

hehe. tror kanskje det var litt ironi i det precious sa. blitt litt inspirert av kimoajajajjajajajaj sin tråd nå. tror jeg skal demontere og pusse litt her og der. se om man får litt mere "finish" på detaljer.

 

prøve å få montert en nedre leppe bak i helga. men trenger hjelp til å holde mens jeg skrur. burde nok få gjort det uansett. er så HØYT bak der. :/

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Sonick

 

 

Sier du at du skal flytte lyktene inn til midten - og lage grill ut på sidene ? *ler*

 

hehe, det gjør jeg oxo.

 

Men uten å tenke på å lage det slikt, så har jeg ikke sett noen andre med fronten sånn.

 

remster: I'll call you h0w!

Og la oppdateringene komme.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var det på tide med en liten oppdatering. hehe. monterte på en cl leppe under bakfangern i dag. noe jeg har gjort på den forrige golfen og. leppa jeg monterte på i dag var ikke ny. men samme som satt på gamle golfen. derav litt dårlig pass form. men har jo en fanger som blir bygd om med skiltinnfelling så blir en ny leppe som blir montert på den. og litt flere bilder av den prosessen. slenger i hvertfall ut en del bilder av dagens jobb. ja, jeg trenger å vaske bilen. kommer til å skje i helga.

 

bakfangerf0rvask.jpg

 

fangermednymontertleppe.jpg

 

bilenjekkaopp.jpg

 

bilenpaabakkeplan.jpg

 

hj0rnet.jpg

 

hj0rnet2.jpg

 

kosefanger.jpg

 

En lykkelig golf eier som koser på bilen sin :D

 

bilenpaabakkeplan2.jpg

 

 

Får vel prøve å få vaska bilen en kveld. stresser med så mye anna for tida.

 

men ting skjer i hvertfall. :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man i vaskehallen en tur med ivers. fikk han til og med til å posere foran bilen. hehe. han nekta å kle av seg og legge seg på panseret men. :( skuffa.

 

har problemer med kameraet mitt når jeg bruker blitz og klarte ikke å holde det stabilt nok. så ble litt uklare bilder. men funker da.

 

vaskebilde1.jpg

 

vaskebilde2.jpg

 

vaskebilde3.jpg

 

vaskebilde4.jpg

 

vaskebilde5.jpg

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinklinga på den første cl leppa blir så feil. + at plasten er mye mjukere. syns det blir feil form på det. + at da får du den samme sprett vinkelen som også vanlige down forcere har. kan ikke si jeg liker den. vil bare ha fangern lavere uten det formen på fangern blir helt forandra.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok av igjen grillen i går. var ikke helt fornøyd med resultatet. måtte forsterke litt bak også så den ble dusja og påført silikon bak. skal legge på et lag med sparkel til foran og pusse ned så det blir jevnere flate.

må bare få tid til det. jobber sent i dag og regner ikke med at jeg er hjemme før i elleve tida.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår