Kverna Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 (endret) Venligst post all info du har om terje sommerstedt, jeg litt info for å klage til forbrukerrådet. Er såklart med hvis noen starter rettssak, har tho ingen erfaring med hvordan man fører et slikt opplegg. Terje Sommerstedt Terje Westby Sommerstedt 400 01 938 ts-tuning da 99 45 61 14 Østlifaret 47, 1476 Rasta Terje Westby Sommerstedt (mer info) Adresse: Kiellands Vei 1, 2013 Skjetten Telefonnummer 63 84 12 70 Mobil 99 70 62 16 Fax Number.................: 63 84 12 70 Email Address..............: tersomme@online.no kundeservice@driftstyle.no Telefon: 959 78 156 - Tirsdag & Torsdag 17:00 - 20:00 http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20060000454111&sokeverdi=990359482 tersomme@online.no Andre Brandvoll Boger Schweigaards gate 97, 0656 Oslo 473 49 573 Domain Information Domain Name................: driftstyle.no Organization Handle........: MAD5O-NORID Registrar Handle...........: REG42-NORID Legal-c Handle.............: AB2059P-NORID Tech-c Handle..............: HH1R-NORID Zone-c Handle..............: HH1R-NORID Nameserver Handle..........: NS167H-NORID Nameserver Handle..........: NS677H-NORID Nameserver Handle..........: NS3077H-NORID Additional information: Created: 2007-09-26 Last updated: 2007-09-26 NORID Handle...............: MAD5O-NORID Organization Name..........: MTS AUTOPART DA Organization Number........: 990359482 Post Address...............: Kiellandsvei 1 Postal Code................: NO-2013 Postal Area................: SKJETTEN Country....................: NO Phone Number...............: +47 997 06 216 Fax Number.................: +47 63 84 12 70 Email Address..............: tersomme@online.no Organisasjonsnummer: 990 359 482Navn/foretaksnavn: MTS AUTOPART DA Organisasjonsform: Ansvarlig selskap med delt ansvar Forretningsadresse: Husebyveien 8 2020 SKEDSMOKORSET Kommune: SKEDSMO Postadresse: - E-postadresse: ordre@mtsautopart.no Internettadresse: http://www.mtsautopart.no Telefon: - Mobil: 400 01 938 Telefaks: - Registrert i Enhetsregisteret: 17.10.2006 Stiftelsesdato: 01.10.2006 Daglig leder/ adm.direktør: Terje Westby Sommerstedt Næringskode®: 50.102 Detaljhandel med motorvogner, unntatt motorsykler Sektorkode: 760 Personlige foretak mv. Også registrert i: Foretaksregisteret Merverdiavgiftsmanntallet Endring av forretningsadresse Navn/foretaksnavn: MTS AUTOPART DA Organisasjonsnummer: 990 359 482 Forretningsadresse: Kiellands vei 1 2013 SKJETTEN Kommune: SKEDSMO Organisasjonsform: Ansvarlig selskap, delt ansvar Ny forretningsadresse: Husebyveien 8 2020 SKEDSMOKORSET Kommune: SKEDSMO Foretaksregisteret 05.06.2008 Endring av deltakere Navn/foretaksnavn: MTS AUTOPART DA Organisasjonsnummer: 990 359 482 Forretningsadresse: Husebyveien 8 2020 SKEDSMOKORSET Kommune: SKEDSMO Organisasjonsform: Ansvarlig selskap, delt ansvar Deltakere: Terje Westby Sommerstedt Andel: 60% Andre Brandvoll Boger Andel: 40% Foretaksregisteret 05.06.2008 Andre Brandvoll Boger Schweigaards gate 97, 0656 Oslo 473 49 573 Terje jobber på Lefdal på Strømmen, i data-avdelingen. Han bor på sjetten, siste adressen jeg har på han hvertfall. Endret Februar 5, 2011 av Kverna Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Etter et heeeelt år fikk eg endelig vingen min :) Skjedde litt etter "TV2 Hjelper Deg" hendelsen :) En ting er sikkert. Siste gang eg handler fra slike sider. Handler kun hos kontaktene mine i New Zeland og Japan. Mye kortere leveringstid til tross for en reise over halve jordkloden hehe Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Kontakt en vilkårlig advokat! Dette er godis for avokater som tar slike saker.. Her er det ikke mye tvil om hva som er rett og hva som er galt! Samboern min har vært i en tvist med NISS for noen år tilbake, dette ble også dekt på TV2. Hun lurer på om han kanskje kunne vært interessert.. Da kontakter dere Advoco Advokatfirma i oslo. Det var Carl-Christian Wishman der som hjalp/jobbet for samboern min dengang og er meget dyktig og hyggelig ovenfor sine kunder! De er sikkert dyktige alle sammen, men han har jeg referanse på ihvertfall! Lykke til! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 30, 2009 Rapporter Share Skrevet April 30, 2009 Kontakt en vilkårlig advokat!Dette er godis for avokater som tar slike saker.. Her er det ikke mye tvil om hva som er rett og hva som er galt! Samboern min har vært i en tvist med NISS for noen år tilbake, dette ble også dekt på TV2. Hun lurer på om han kanskje kunne vært interessert.. Da kontakter dere Advoco Advokatfirma i oslo. Det var Carl-Christian Wishman der som hjalp/jobbet for samboern min dengang og er meget dyktig og hyggelig ovenfor sine kunder! De er sikkert dyktige alle sammen, men han har jeg referanse på ihvertfall! Lykke til! Advokat er siste utvei når det gjelder småpenger Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mai 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2009 Hva definerer du som småpenger? Ser ut som de har endel penger å gjøre krav på, samlet sett.. Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Hva definerer du som småpenger?Ser ut som de har endel penger å gjøre krav på, samlet sett.. Med småpenger tenker jeg på <5000kr Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Sender nå brev til forbrukerombudet, håper på å få oppleve en tv2hjelper deg reloaded:camper: Får jeg pengen tilbake eller varen så skal jeg legge ut en mal med info om hvordan det ble gjordt her på forumet. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSXer Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Har blitt lovet pengene refundert flere ganger nå, men det skjer selvsagt lite. Vi leverer anmeldelse i neste uke med info om hvor Politiet finner flere slike saker, f. eks her på Bilforumet. Småpenger for hver av oss men tilsammen er det svindlet for mye cash. Jeg håper alle er flinke til å si fra dersom noen oppdager at de dukker opp under nye formanavn eller websider. Siter Ha en Hondaopplevelse hver dag! Jon 86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Liten oppdatering: Ringte helt tilfeldig ett av nummerne jeg har på driftstyle folkene idag, var ikke en spessiell grunn til at jeg gjorde det men kom faktisk igjennom og fikk prata med Terje. Så nå har jeg hvertfall litt mer klarhet i hva som skjer, så iløpet av en mnds. tid burde ting være på vei i riktig retning Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSXer Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Det har vi hørt før. Hva skjer i løpet av en måned som endrer økonomien eller holdningen til folka bak firmaet? Hadde de hatt baller selv, så kunne de både stått fram på forumene og beklaget og informert samt tatt kontakt med kunder på alle utestående ordrer og sagt noe. Jeg går ut fra at de har en viss oversikt over hva de ikke har klart å levere! Meg gidder de ikke svare telefonen når jeg ringer, så at du fikk svar skyldes vel ikke annet enn at du ikke er listet som uønsket samtalepartner. Siter Ha en Hondaopplevelse hver dag! Jon 86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Mai 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2009 Liten oppdatering: Ringte helt tilfeldig ett av nummerne jeg har på driftstyle folkene idag, var ikke en spessiell grunn til at jeg gjorde det men kom faktisk igjennom og fikk prata med Terje. Så nå har jeg hvertfall litt mer klarhet i hva som skjer, så iløpet av en mnds. tid burde ting være på vei i riktig retning Den der fikk jeg også servert for halvannet år siden. Svarer de ikke telefonen, så søk opp familiemedlemmer å ring de. Ordner seg kjapt da!! Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2009 Det har vi hørt før. Hva skjer i løpet av en måned som endrer økonomien eller holdningen til folka bak firmaet? Hadde de hatt baller selv, så kunne de både stått fram på forumene og beklaget og informert samt tatt kontakt med kunder på alle utestående ordrer og sagt noe. Jeg går ut fra at de har en viss oversikt over hva de ikke har klart å levere! Meg gidder de ikke svare telefonen når jeg ringer, så at du fikk svar skyldes vel ikke annet enn at du ikke er listet som uønsket samtalepartner. Ringte på hjemtelefonen.. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceilica Skrevet Mai 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2009 Jeg har ikke fått noe mer penger tilbake. Har så og si prøvd alt. Sendte rekommandert brev med betalingsfrist (slik namsnammen sa) og denne kom seff i retur. Så har nå sendt det videre til namsmannen. Terje står som fratråd i brreg.no og har forlatt firmaet. Siden er lagt ned så det ser mørkt ut... Har noen av dere fått noen penger tilbake? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Av og til er verden urettferdig. Dvs, man taper tid og penger på andre sin regning. Dere kan nok bare drite i å få noe ut av disse folkene på personlig grunnlag. Altså, dere tror vel ikke på julenissen? Ring gjerne til dem og gjør livet surt, men får ut penger? Er nok en glemmesak. Eneste måten å få ut penger fra disse kjeltringene er å ta det rettslig. Og det er tidkrevende og til tider kostbart. Håper virkelig dere får satt disse til ansvar. Slik som dette skal det ikke gå an å drive på. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Nokon som har bilete av denne fyren? Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg