Gå til innhold

tersomme

Bruker
  • Innholdsteller

    284
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om tersomme

  • Bursdag 11/03/1982

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Cars, girls and......
  • Modell (eks S4)
    Sierra Cosworth
  • Biltype (eks Audi)
    Ford
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    Selger
  • Motor (eks 1.6)
    200 hk +++
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    T34 turbo, Grønne dyser, 3 bar map, RS500 kjøler, stage III chip, WRC toppakning, ARP studs, 3" eksos, Dumpevalve+++

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tstuning.com
  • Bosted
    OSLO

tersomme's Achievements

  1. Ja du blir jo fort oppgitt. Du er jo tross alt kjæresten til Andre som eier MTS nå. Enda klarte du å skrive dritt om MTS på nettet. God måte å få typen din til å komme seg ut av problemene.
  2. Bare å høre med Racespec. De leverer Rieger. Monterer og lakkerer! http://www.racespec.no
  3. Så lenge du passer på å bytte olje hver 8 000 km og fyller 98 i stede for 95 octan så skal det gå bra! Racespec.no har tilbud på chip til kun 2995,- ferdig montert dersom du kjøper den 1 september! se her: racespec
  4. Snakker om truslene i posten til Protrim DA. Som det var refferert til i linken tidligere.
  5. Var de svindlere kanskje? Det er ofte dumt å skyte folk først og spørre etterpå! Skjønner jo at det sitter noen her som tror alt kan løses med vold!
  6. Det er fordi varene skulle monteres på den bilen, men selskapet hadde kjøpt og fått levert varen. Det er uansett for sent å endre postene nå. Det viktigste er at eier fikk bil tilbake! Jeg mener ikke at "bøtta" er den eneste som kunne ordlagt seg anderledes i disse postene. Det har vært en god del barnslige innlegg fra flere brukere.
  7. Om du har sett fakturaen eller ikke er totalt likegyldig. Ut ifra hvordan du formet posten, virket det som at det var betalt for varer som ikke var levert. Varene er levert, men tjenesten for montering var ikke utført. Det er ganske stor forskjell. Det koster mange tusen å slå et selskap konkurs, så uansett så er det bil eier det går ut over. Som sagt tidligere, skjønner frusturasjonen, men volds trusler tviler jeg på at gjør folk mer villige til å stå på ekstra. så vidt jeg skjønte har protrim mye å gjøre, så det kan være andre biler som også har skapt forsinkelse.
  8. Makan til usakelig tråd. Egentlig burde protrim kunne saksøke enkelte her for tapt inntekt p.g.a denne tråden. Så vidt jeg har skjønt stemmer ikke infoen trådstarter har lagt ut på forumet 10% med sannheten. Og til info, et DA selskap hefter ikke alle eierne for gjelden. Dersom en ikke har penger må ikke en annen part betale. Det kun ANS selskap man kan ta penger fra en part dersom den andre ikke gjør opp for seg. Det virker også som at Protrim er et selskap som under hele denne diskusjonen har hatt åpent verksted. Dersom du ikke når de på telefon, hvorfor ikke bare besøke de eller sende et rekomandert brev slik man gjør til andre type bedrifter? Er enig at 10 mnd er lenge å vente på en bil, men regner med at noen mnd har gått med til dele vent, kanskje deler av jobben måtte settes bort til eksterne selskaper? Vet at f.eks motorteknikk o.s.v. kan ha lang ventetid på å få utført jobb i sesong perioden. Hvis noen deler må sendes inn til et slikt selskap kan det fort ta noen mnd. Det er helt greit å legge ut kritikk til selskaper på nett så lenge man er saklige og kommer med så mye fakta som mulig, kanskje en unnskylding hvis man har tatt i for mye! Det virker jo som at protrim har lært litt av denne historien! :pimp
  9. Jeg hjelper vel mest til når de trenger hjelp. MTS hadde bindende leie kontrakt på lokalene, og Racespec har fått bruke MTS sine gamle lokaler. Når jeg trakk meg ut av MTS, valgte jeg å betale husleia for resten av leie tiden slik at MTS kunne bruke penger på å kreditere ordre.
  10. Hei. Godt du er fornøyd med delene du har kjøpt! :m'm: Jeg driver ikke Racespec til daglig, men er en av eierne.
  11. Hei NSXer, som du ser hvis du leser postene jeg har skrevet så har jeg skrevet at 99 % av kundene har vært veldig tålmodige. De som maste mest var de som hadde ventet kort og handlet for relativt små beløp. Du er så absolutt ikke blant de kundene som har mast på oss! Hvis jeg forstår deg rett så venter du fortsatt på penger fra MTS? Hvis dette stemmer, vennligst send meg en PM! :m'm:
  12. Så bra :). Ta kontakt med MTS for å få igjen resterende. Oppdatert kontakt info ligger her: http://www.mtsautopart.no Skulle du få problemer med å nå MTS på telefon er det bare å sende meg en PM.
  13. Hvorfor må dere oversette det til å skryte av meg? Det jeg skriver er at hvis de som hadde vært fornøyde også hadde skrevet om det på forum hadde kanskje MTS hatt kunder nok til å klare seg bedre. Når MTS ikke tjener penger har heller ikke firma penger til å kreditere gamle ordre. Detta er veldig vanskelig og forklare på forum uten at ting blir misforstått skjønner jeg. De som har lyst til å være negative vil nok være det uansett hva jeg sier. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Det er ingen kunder som har tapt penger på MTS. Siden firma har tapt penger i 2008 må deltakerne personlig tilføre firma penger eller slå det konkurs. Vi har valgt og tilføre penger selv for å unngå en konkurs.
  14. Mangel på selvinsikt faktisk. MTS gikk først veldig bra, så gikk noe galt. Nå rydder jeg opp. End off story.:cab
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår