Gå til innhold

problemer med MTS Autopart

Ranger emnet


Monthy

Anbefalte innlegg

Venligst post all info du har om terje sommerstedt, jeg litt info for å klage til forbrukerrådet.

 

Er såklart med hvis noen starter rettssak, har tho ingen erfaring med hvordan man fører et slikt opplegg.

 

Terje Sommerstedt

Terje Westby Sommerstedt

400 01 938

 

ts-tuning da

99 45 61 14

Østlifaret 47, 1476 Rasta

 

Terje Westby Sommerstedt (mer info)

Adresse: Kiellands Vei 1, 2013 Skjetten

Telefonnummer 63 84 12 70

Mobil 99 70 62 16

 

Fax Number.................: 63 84 12 70

Email Address..............: tersomme@online.no

 

kundeservice@driftstyle.no Telefon: 959 78 156 - Tirsdag & Torsdag 17:00 - 20:00

 

http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20060000454111&sokeverdi=990359482

 

tersomme@online.no

 

 

 

 

Andre Brandvoll Boger

 

Schweigaards gate 97, 0656 Oslo

473 49 573

 

Domain Information

 

Domain Name................: driftstyle.no

Organization Handle........: MAD5O-NORID

Registrar Handle...........: REG42-NORID

Legal-c Handle.............: AB2059P-NORID

Tech-c Handle..............: HH1R-NORID

Zone-c Handle..............: HH1R-NORID

Nameserver Handle..........: NS167H-NORID

Nameserver Handle..........: NS677H-NORID

Nameserver Handle..........: NS3077H-NORID

 

Additional information:

Created: 2007-09-26

Last updated: 2007-09-26

 

NORID Handle...............: MAD5O-NORID

Organization Name..........: MTS AUTOPART DA

Organization Number........: 990359482

Post Address...............: Kiellandsvei 1

Postal Code................: NO-2013

Postal Area................: SKJETTEN

Country....................: NO

Phone Number...............: +47 997 06 216

Fax Number.................: +47 63 84 12 70

Email Address..............: tersomme@online.no

 

Organisasjonsnummer: 990 359 482

Navn/foretaksnavn: MTS AUTOPART DA

Organisasjonsform: Ansvarlig selskap med delt ansvar

Forretningsadresse: Husebyveien 8

2020 SKEDSMOKORSET

Kommune: SKEDSMO

Postadresse: -

E-postadresse: ordre@mtsautopart.no

Internettadresse: http://www.mtsautopart.no

Telefon: -

Mobil: 400 01 938

Telefaks: -

Registrert i Enhetsregisteret:

 

17.10.2006

Stiftelsesdato: 01.10.2006

Daglig leder/ adm.direktør:

 

Terje Westby Sommerstedt

Næringskode®: 50.102 Detaljhandel med motorvogner, unntatt motorsykler

Sektorkode:

 

760 Personlige foretak mv.

Også registrert i:

 

Foretaksregisteret

Merverdiavgiftsmanntallet

 

Endring av forretningsadresse

 

 

Navn/foretaksnavn: MTS AUTOPART DA

Organisasjonsnummer: 990 359 482

Forretningsadresse: Kiellands vei 1

2013 SKJETTEN

Kommune: SKEDSMO

Organisasjonsform: Ansvarlig selskap, delt ansvar

 

Ny forretningsadresse: Husebyveien 8

2020 SKEDSMOKORSET

Kommune: SKEDSMO

 

 

Foretaksregisteret 05.06.2008

 

 

Endring av deltakere

 

 

Navn/foretaksnavn: MTS AUTOPART DA

Organisasjonsnummer: 990 359 482

Forretningsadresse: Husebyveien 8

2020 SKEDSMOKORSET

Kommune: SKEDSMO

Organisasjonsform: Ansvarlig selskap, delt ansvar

 

 

Deltakere:

Terje Westby Sommerstedt

Andel: 60%

Andre Brandvoll Boger

Andel: 40%

 

 

Foretaksregisteret 05.06.2008

 

 

 

 

Andre Brandvoll Boger

 

Schweigaards gate 97, 0656 Oslo

473 49 573

 

Terje jobber på Lefdal på Strømmen, i data-avdelingen. Han bor på sjetten, siste adressen jeg har på han hvertfall.

Endret av Kverna

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter et heeeelt år fikk eg endelig vingen min :) Skjedde litt etter "TV2 Hjelper Deg" hendelsen :)

En ting er sikkert. Siste gang eg handler fra slike sider. Handler kun hos kontaktene mine i New Zeland og Japan. Mye kortere leveringstid til tross for en reise over halve jordkloden hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt en vilkårlig advokat!

Dette er godis for avokater som tar slike saker.. Her er det ikke mye tvil om hva som er rett og hva som er galt!

 

Samboern min har vært i en tvist med NISS for noen år tilbake, dette ble også dekt på TV2.

Hun lurer på om han kanskje kunne vært interessert..

Da kontakter dere Advoco Advokatfirma i oslo. Det var Carl-Christian Wishman der som hjalp/jobbet for samboern min dengang og er meget dyktig og hyggelig ovenfor sine kunder!

De er sikkert dyktige alle sammen, men han har jeg referanse på ihvertfall!

 

Lykke til!

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt en vilkårlig advokat!

Dette er godis for avokater som tar slike saker.. Her er det ikke mye tvil om hva som er rett og hva som er galt!

 

Samboern min har vært i en tvist med NISS for noen år tilbake, dette ble også dekt på TV2.

Hun lurer på om han kanskje kunne vært interessert..

Da kontakter dere Advoco Advokatfirma i oslo. Det var Carl-Christian Wishman der som hjalp/jobbet for samboern min dengang og er meget dyktig og hyggelig ovenfor sine kunder!

De er sikkert dyktige alle sammen, men han har jeg referanse på ihvertfall!

 

Lykke til!

 

Advokat er siste utvei når det gjelder småpenger

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har blitt lovet pengene refundert flere ganger nå, men det skjer selvsagt lite. Vi leverer anmeldelse i neste uke med info om hvor Politiet finner flere slike saker, f. eks her på Bilforumet.

Småpenger for hver av oss men tilsammen er det svindlet for mye cash.

Jeg håper alle er flinke til å si fra dersom noen oppdager at de dukker opp under nye formanavn eller websider.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering:

 

Ringte helt tilfeldig ett av nummerne jeg har på driftstyle folkene idag, var ikke en spessiell grunn til at jeg gjorde det men kom faktisk igjennom og fikk prata med Terje. Så nå har jeg hvertfall litt mer klarhet i hva som skjer, så iløpet av en mnds. tid burde ting være på vei i riktig retning

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi hørt før. Hva skjer i løpet av en måned som endrer økonomien eller holdningen til folka bak firmaet?

Hadde de hatt baller selv, så kunne de både stått fram på forumene og beklaget og informert samt tatt kontakt med kunder på alle utestående ordrer og sagt noe. Jeg går ut fra at de har en viss oversikt over hva de ikke har klart å levere!

 

Meg gidder de ikke svare telefonen når jeg ringer, så at du fikk svar skyldes vel ikke annet enn at du ikke er listet som uønsket samtalepartner.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering:

 

Ringte helt tilfeldig ett av nummerne jeg har på driftstyle folkene idag, var ikke en spessiell grunn til at jeg gjorde det men kom faktisk igjennom og fikk prata med Terje. Så nå har jeg hvertfall litt mer klarhet i hva som skjer, så iløpet av en mnds. tid burde ting være på vei i riktig retning

 

Den der fikk jeg også servert for halvannet år siden.

 

Svarer de ikke telefonen, så søk opp familiemedlemmer å ring de. Ordner seg kjapt da!!

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vi hørt før. Hva skjer i løpet av en måned som endrer økonomien eller holdningen til folka bak firmaet?

Hadde de hatt baller selv, så kunne de både stått fram på forumene og beklaget og informert samt tatt kontakt med kunder på alle utestående ordrer og sagt noe. Jeg går ut fra at de har en viss oversikt over hva de ikke har klart å levere!

 

Meg gidder de ikke svare telefonen når jeg ringer, så at du fikk svar skyldes vel ikke annet enn at du ikke er listet som uønsket samtalepartner.

 

Ringte på hjemtelefonen..

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noe mer penger tilbake. Har så og si prøvd alt. Sendte rekommandert brev med betalingsfrist (slik namsnammen sa) og denne kom seff i retur. Så har nå sendt det videre til namsmannen. Terje står som fratråd i brreg.no og har forlatt firmaet.

 

Siden er lagt ned så det ser mørkt ut... Har noen av dere fått noen penger tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til er verden urettferdig. Dvs, man taper tid og penger på andre sin regning.

 

Dere kan nok bare drite i å få noe ut av disse folkene på personlig grunnlag. Altså, dere tror vel ikke på julenissen? Ring gjerne til dem og gjør livet surt, men får ut penger? Er nok en glemmesak.

 

Eneste måten å få ut penger fra disse kjeltringene er å ta det rettslig. Og det er tidkrevende og til tider kostbart.

 

Håper virkelig dere får satt disse til ansvar. Slik som dette skal det ikke gå an å drive på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår