Gå til innhold

problemer med MTS Autopart

Ranger emnet


Monthy

Anbefalte innlegg

Med så mye tull, så skjønner jeg ikke hvorfor folk gidder å bestille der en gang. Greit det er kanskje billigere enn et annet sted, men når det er så usikkert så legger jeg heller ut de 100 lappene ekstra for å være sikker.

 

Men så kjøper jeg alt jeg trenger i USA, så jeg får ting enda billigere :)

Endret av Mustang95

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil gjerne takke MTSautopart for at de viser seg. Dette setter jeg stor pris på!

 

Ordren min ble endret for et par timer siden fra "venter betaling" til "ordre motatt". Dette er veldig bra, men nå er hele mtsautopart.no siden borte og jeg blir redirected til driftstyle.no

 

Forhåpentligvis så ordner alt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpningstidene våre er tirsdag og torsdag mellom klokken 17:00 og 20:00. Vi holder da til i Husebyveien 8, 2020 SKEDSMOKORSET.

 

Det er korrekt at vi har problemer med leveringstid og kreditering av gamle ordre. Men når man førtst kommer på minus siden, så vet dere alle at det ikke er fort gjort å snu tallene. Driftstyle selger nå 80% av varene i oppkrav noe som gjør det mye tryggere for kunde å handle hos oss. Grunnen til at Driftstyle ble lansert var for å tilby en side til dere der ute hvor alle varene fysisk var på lager. Nå skal det sies at vi fortsatt har noen stoler og et par vinger som ikke har kommet, ellers er det meste på lager. MTS autopart har alt for stort varespekter til at alle produkter kan lagerføres. Dette har resultert i at vi har tatt betalt for enkelte varer som har tatt mange måneder før de har ankommet vårt lager. I mellomtiden har kundene avbestilt og vi har måtte selge varene med tap. MTS autopart går nå over til å kunne tilby oppkrav på mye større deler av varesortimentet og vi jobber konstant med å dekke opp tapene vi har hatt fra tidligere år.

 

Det er ingen av eierne i MTS autopart som har tatt ut penger fra selskapet på noen måte! Vi har gjort en del feil og vært ekstremt uheldige. Vi beklager ovenfor de kundene som har fått dårlig kundeservice hos oss. Vi har ingen problemer med å sette oss i deres situasjon og skjønne at dette er kjedelig. MTS autopart og flere norske tuning/styling butikker opplevd det samme som dere. Vi betaler for varer til utenlandske leverandører, leverandørene går konkurs og pengene blir tapt. Forskjellen er at dere som vår kunde har rettighet på de pengene tilbake uansett.

 

 

 

Hva skjer med kunder som har betalt? Det er som det blir sagt tidligere i posten her ingen fare for at pengene som blir satt inn til MTS autopart blir tapt. MTS autopart er et personlig foretak og vi som eiere plikter privat for å gjøre opp for oss. Vi betaler fortløpende inn penger i selskapet og gjelden er langt lavere en den var for 1 år siden. Finanskrisen som vi er inne i nå har gjort at salget vårt har gått ned, noe som igjen gjør at det tar litt lenger tid å få kreditert gamle ordre.

 

Kan jeg trygt bestille hos MTS autopart? Ja, det er ingen fare å bestille deler hos oss. Det er heller ikke noe problem å skrive i bestillingsfeltet at man ønsker varene sendt i oppkrav. Dere må huske at det kun er de negative historeine som kommer på nettet. Vi har mange ordre som blir sendt samme dag eller dagen etter at de er bestilt.

 

Hvordan komme i kontakt med MTS autopart? Det letteste er å nå oss på telefon eller i butikk. Vi har enorme menger e-post hver dag og ligger noe etter på mail besvarelser. Vårt telefonnummer er 959 78 156.

4000 1938 er sagt opp og tilhører ikke oss lenger!

 

PM og spørsmål i forum tråden her blir ikke besvart. Da vi ikke lenger sitter så mye på diverse nettsider og det kan gå 1 til 2 uker mellom hver gang vi er her inne! :-)

 

Det er kjempe flott at dere klarer å prate dere bort, men hva med å faktisk ta tak i problemet?!

 

Letteste er å nå dere på tlf.. nei! letteste er å møte opp på kontoret deres, fordi dere nektr å svare på tlf, når folk ringer!

 

Du nevner først i posten at dere har problemer med bestillinger/levering av deler?!

 

Hvor jævlig seriøst er det da å faktisk legge ut annonse på ting dere selger som dere ikke klarer å få tak i innen 8mnd?.. at dere faktisk tar imot betalt for dette uten å en gang si i fra til kunden at. vi beklager, men du får delene dine ENGANG innen de neste 28mnd! Det er tyveri det !

 

Jeg synes dere burde bare legge ned firmaet og slutte med å slå dere dselv konkurs og bytte navn, for dette ødlegger for jævli mange andre forhandlere som prøver å drive i norge!

 

Det ringer ikke bjeller på hvorfor det er så dårlig pågang i norske butikker som selger deler?.. bl.a grunnen til at dere sikkert gikk konk sist gang?!

 

 

EBAY kompis! det er tryggere å handle brukte bildeler fra en Nigeriansk banksvindler i uganda, enn det er å handle noe som helst fra norske butikker!

 

Det er 1000000000000000:1 større sjanse for å bli svindla innafor grensa her!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på at MTS poster litt om hvorfor man ikke leverer det som er bestilt og betalt. Det hadde vært enda bedre om vi kundene fikk denne opplysningen med en gang, og i det minste svar når vi ringer. Jeg har forsøkt "alle" kanaler, og ikke mer enn en SMS eller mail til de forskjellige numre/adresser. Jeg har ringt mer enn en gang, men det har ikke vært mulig å få svar bortsett fra en kort, kort PM i dag.

Så jeg er ikke VELDIG beroliget av det som skrives. Dere sliter med omdømmet nå, så innsatsen burde vel heller legges på direkte kundekontakt og oppfølging.

Det er en regel som sier at man må minst gjøre 12 gode salg for å rette opp ett dårlig. Da har dere litt å jobbe med videre, etter mitt syn.

 

Eller er de tgenerelt mye useriøse aktører i delemarkedet i Norge. Synd, og man har faktisk mye bedre sikkerhet ved å handle på e-Bay (sjekke feedbacks) og betale via kredittkort eller PayPal. I Norge betaler man gjerne med debetkort, og kan ikke kreve penger fra den som formidler kreditten (banken eller kortselskapet).

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere burde bare legge ned firmaet og slutte med å slå dere dselv konkurs og bytte navn, for dette ødlegger for jævli mange andre forhandlere som prøver å drive i norge!

 

Takk skal du ha, der traff du jaggu spiker'n...

Er ikke rart at finn.no anbefaler at man aldri forskuddsbetaler.

 

Til MTS: Dere ødelegger for resten av bransjen med den måten dere "leker" butikk på.

 

Hilsen Håkon S.

P&R

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det enkleste er å handle i oppkrav. og 10000000 ganger tryggere... sluttet med forskuddsbetaling for noen måner siden. Synd at det finnes så mange som ødelegger for de som prøver å drive i norge! husk, en ufornøyd kunde forteller det til 100, en fornøyd kunde forteller det til 10..

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der ute på tirsdag, hyggelige folk.

Skal ringe tilbake på torsdag når de har samlet litt informasjon om forskjellige løsninger, er jeg ikke fornøyd får jeg pengene tilbake.

 

Har du hatt ny kontakt med dem? tersomme har PMet meg en gang, men så ble det stille igjen.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke kontakt med telefon.

jeg fikk ikke kontakt med epost.

 

MEN jeg fikk kontakt når jeg dro ut til lokalene deres på skedsomkorset. Vi ble enige om at de ikke kunne skaffe varen og at de hadde til torsdag for å komme opp med et bedre forslag. De ringte meg ikke slik avtalt og det var stengt på torsdag i åpningstidene.

 

Jeg drar ned igjen på tirsdag og ber om pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er over ett år siden jeg klart å krangle tilbake pengene for varene de ikke klarte å levere da. Og da for en så kurrant vare som xenonkit.

 

Den gang jobbet ene eieren som butikkekspeditør på Lefdal butikken på Strømmen, i tillegg til at han dreiv svindel butikken på Skedsmokorset.

 

Når han ikke var å få tak i på telefon/mail/sms osv. visste jeg iallefall at jeg traff han på Lefdal. Antar at å oppsøke han der er en god måte å legge litt press på han for å evt. betale tilbake penger for varer de ikke har levert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og dette gjorde du enda du visste at sikkert 5.000 før deg har driti seg ut på for snart 2 år siden;) hahahaha

 

koselig sagt....

 

NEI! jeg hadde av en eller annen rar grunn ikke fått med meg at dette var ren svindel. Hadde jeg visst det hadde jeg jo ikke bestilt derifra. Syntes det er veldig koselig av deg å være etterpåklok i denne tråden. Sier mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår