Gå til innhold

problemer med MTS Autopart

Ranger emnet


Monthy

Anbefalte innlegg

hei

eg bestillte i september eksosanlegg fra mts. forhåndsbetalte og så hørte eg ikkje mer fra dei. ringte inn flere ganger og de sa at den ikkje var på lager og at den er på vei + at de hadde problemer med leverandøren. så eg ventet. ringte inn igjen etter et par uker og de sa at de hadde fått någen eksemplarer inn men sendte de ut til folk som hadde bestillt før meg. så ventet eg enda mer. ringte inn enda en gang og de sa at den kommer inn e slutten av neste uke men det har eg hørt alt for mangen ganger.

eg synes bare at det er et veldig useriøst firma. kan bare advare dere andre å ikkje handler der. aldri mer... svært skuffet

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har samme problemet. Bestilte noen målere for 5-6 uker siden. Betalte samme dag. Etter rundt to uker etter bestilling, så sendte jeg en mail for å høre hvor det ble av bestillingen. Denne svarte de ikke på, så jeg sendte en ny mail. Der sa jeg at jeg ikke hadde noen problemer med å slette bestilling om jeg ikke fikk svar.

Da fikk jeg en god mail tilbake, der jeg fikk beskjed om å ringe de dagen etter. Noe jeg gjorde.

Målerne var på vei fra usa, og ville komme snarest(skal nevne at jeg endret litt i bestillingen min da, men det skulle være irrelevant). Jeg la på i god tro om at nå var endelig delene på vei.

 

Sist uke sendte jeg en ny mail for å høre hvor delene mine ble av. Denne fikk jeg ikke svar på, så fulgte opp med ny mail, der jeg fikk beskjed om at delene skulle komme denne uken. Så nå er det bare å vente.

 

Skal verken snakke dritt om eller anbefale mtsautopart. potensielle kunder får heller bestemme selv om de vil ta sjansen. Skal nevnes at når jeg endelig får kontakt med firmaet, så er det god service å få. Mine ordrer kommer fra nå av til å gå til utenlandske selskaper og gjennom lokale avtaler.

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det. når man får kontakt med dem via telefon er det god service men føler alikevel at det bare er tomme løfter man får. det var i hvertfall siste gang jeg handlet der.

- Skoda Roomster 1.9 TDI Sport alt utstyr 2007

- Suzuki "lynet" Swift GS '92 mod. VRAKET

- Mondeo 2.0 Zetec '97 mod. stasjonsvogn TIL SALGS!

- Peugeot 106 SOLGT

- Simson S50B1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 9 months later...

Dette er et DA firma. (Delt ansvar).

 

Firmaet heter MTS, så jo de finnes rent juridisk. Nå prøver de seg på http://www.driftstyle.no (virker det som? )

 

Dvs, firmaet består av to personer hvor begge har økonomisk ansvar. Går firmaet "konkurs" så er eierene personlig ansvarlig for forpliktelser til kunder, dvs de må gå personlig konkurs skal forpliktelser fjernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår