Gå til innhold

problemer med MTS Autopart

Ranger emnet


Monthy

Anbefalte innlegg

I sierran jeg hadde hadde jeg apexi senkesett med Tüv på tysk dette var ikke noe problem for de vet hva de skal se etter hos biltilsynet og det er et langt nummer på pairet og samme nr på fjæra eller demperen..

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Etter utallige forsøk på å oppnå kontakt, ble jeg omsider oppringt av MTS. Det viste seg at de (fremdeles) ikke hadde alle bestilte deler på lager.

Jeg gjorde dem oppmerksom på at jeg hadde sendt mail og bedt om pengene tilbakebetalt for flere uker siden.

Fikk beskjed om å sende over kontonummer på SMS, og siden har det vært stille....:ass:

 

Ser Celicia har fått noe av sine penger og resten senere. Håper MTS snart har spart opp nok arbeidsledighetstrygd til å betale meg også....

 

Men vi tar nok saken i egne hender snart.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter utallige forsøk på å oppnå kontakt, ble jeg omsider oppringt av MTS. Det viste seg at de (fremdeles) ikke hadde alle bestilte deler på lager.

Jeg gjorde dem oppmerksom på at jeg hadde sendt mail og bedt om pengene tilbakebetalt for flere uker siden.

Fikk beskjed om å sende over kontonummer på SMS, og siden har det vært stille....:ass:

 

Ser Celicia har fått noe av sine penger og resten senere. Håper MTS snart har spart opp nok arbeidsledighetstrygd til å betale meg også....

 

Men vi tar nok saken i egne hender snart.

 

Er vel eneste mulighet frykter jeg.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

prøver å få pengene mine tilbake også babyhmm?

 

http://www.driftstyle.no/shop/ står det at butikken er stengt grunnet sykdomm siden den 23.3.09 ..........

 

Skal sende klage til forbrukerrådet, vet ikke om det er noen bedre måte å få pengene tilbake.

 

Men jeg skal uansett ha tilbake pengene mine tilbake, om jeg så må gå til høyesterett.

System som pomper, tute på romper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å få pengene mine tilbake også babyhmm?

 

http://www.driftstyle.no/shop/ står det at butikken er stengt grunnet sykdomm siden den 23.3.09 ..........

 

Skal sende klage til forbrukerrådet, vet ikke om det er noen bedre måte å få pengene tilbake.

 

Men jeg skal uansett ha tilbake pengene mine tilbake, om jeg så må gå til høyesterett.

 

Du kan GODT referere til meg også, jeg venter fortsatt på pengene mine etter jeg bestilte fra drittungen Terje Sommerstedt. Har ALL informasjon man trenger for en "sak" hvis du er interessert. Inkl. navn på terje, kompangjongen hans, org.nummer, telefonnummer til alle firmaene hans, og alle registrerte telefoner, jobbadressen hans, hjemmeadressen hans.. Rubbet

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det blir ein sak utav dette, så kan du også referere til meg. Forhandsbetalte for noko smått 2. Januar, har verken fått pengar, eller respons med Driftstyle.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan GODT referere til meg også, jeg venter fortsatt på pengene mine etter jeg bestilte fra drittungen Terje Sommerstedt. Har ALL informasjon man trenger for en "sak" hvis du er interessert. Inkl. navn på terje, kompangjongen hans, org.nummer, telefonnummer til alle firmaene hans, og alle registrerte telefoner, jobbadressen hans, hjemmeadressen hans.. Rubbet

 

Venligst post all info du har om terje sommerstedt, jeg litt info for å klage til forbrukerrådet.

 

Er såklart med hvis noen starter rettssak, har tho ingen erfaring med hvordan man fører et slikt opplegg.

System som pomper, tute på romper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår