Gå til innhold

problemer med MTS Autopart

Ranger emnet


Monthy

Anbefalte innlegg

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er kjempe flott at dere klarer å prate dere bort, men hva med å faktisk ta tak i problemet?!

 

Letteste er å nå dere på tlf.. nei! letteste er å møte opp på kontoret deres, fordi dere nektr å svare på tlf, når folk ringer!

 

Du nevner først i posten at dere har problemer med bestillinger/levering av deler?!

 

Hvor jævlig seriøst er det da å faktisk legge ut annonse på ting dere selger som dere ikke klarer å få tak i innen 8mnd?.. at dere faktisk tar imot betalt for dette uten å en gang si i fra til kunden at. vi beklager, men du får delene dine ENGANG innen de neste 28mnd! Det er tyveri det !

 

Jeg synes dere burde bare legge ned firmaet og slutte med å slå dere dselv konkurs og bytte navn, for dette ødlegger for jævli mange andre forhandlere som prøver å drive i norge!

 

Det ringer ikke bjeller på hvorfor det er så dårlig pågang i norske butikker som selger deler?.. bl.a grunnen til at dere sikkert gikk konk sist gang?!

 

 

EBAY kompis! det er tryggere å handle brukte bildeler fra en Nigeriansk banksvindler i uganda, enn det er å handle noe som helst fra norske butikker!

 

Det er 1000000000000000:1 større sjanse for å bli svindla innafor grensa her!

 

jøss..robert sier noe fornuftig.. synd jeg ikke har bestillt her lol :dj

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig sagt....

 

NEI! jeg hadde av en eller annen rar grunn ikke fått med meg at dette var ren svindel. Hadde jeg visst det hadde jeg jo ikke bestilt derifra. Syntes det er veldig koselig av deg å være etterpåklok i denne tråden. Sier mye...

 

Jeg er jævlig etterpåklok jeg!

Har aldri handlet en dritt i norske butikker siden powerzone kom på gata i norge!

 

De var jo #1 i norge til å ta i mot bestilling med forhåndsbetaling og deretter bruke 20uker på å levere delene til deg.. i mellomtiden der kom det ført da unskyldninger om glemte bestillinger, når delene først kom var det feil deler, og når du endelig fikk riktig deler, var jo faen meg bilen solgt innen den tid!

 

 

SÅ kom da alle de her SERIØSE firmaene da... som CZT og annet jall der du faktisk måtte handle delene dine til slutt gjennomadvokater og TV2..

 

MTS har i lang tid vært kjent for bare tull!

Allerede siden første dagen jeg prøvde å kontakte dem på tlf, der ingen plukkker opp og du får beskjed om å bare ringe tilbake SENERE som da varer over flere uker, ga jeg dem fingern og bestilte aldri en dritt!

 

 

DESUTTEN! er jeg ikke typisk norsk! I norge handler jeg med postoppkrav Driver du et firma har du faen meg rå til å handle inn deler uten å måtte få betalt først!

 

Har du delene på lager, er det bare å sende dem så får du penga deretter!

 

På nettet handler jeg med Paypal! og faen ikke ENGANG hittil har jeg blitt lurt for noe som helst..

 

handlet fra både japan, usa, england, newzeland, australia og andre land for godt over 100.000kr de siste 3 årene..

 

ikke EN jævla gang har det vært tilfelle av hverken svindel eller tull! I tilleg er forhandlere i utland svært behjelpelige med å jukse på momsen!

 

Hva sier det deg da om å handle ting i norge?.. Det sier meg at det er veldig lett å drive kødd med kunder her uten konsenkvenser..

 

 

Går det dårlig?.. Ja da slår vi oss bare konk og starter på nytt!

 

Så enkelt er det!

 

så nei.. ikke takk meg for at jeg virker så jævla arrogant mot deg, takk deg selv for å være blåøyd og ikke undersøke litt i forkant i bilmiljøet når du får beskjed, hei! vi har delene dine, men må ha penga up front...!

 

ding dong!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig der.. Kjøpte coilovere fra New Zealand i fjor, bygget i Taiwan. Det tok to mnd å få dem, inkl. bygging (bestillingsvare) og frakt. Gikk det bra? Jupp, det gikk strålende.. Mail hver oppdatering (ordre mottatt, nå begynner bygging, nå er det like før de sendes ut, osv), svar innen 12 timer fra da jeg hadde sendt mail og spurt om noe, HVER GANG..

Jeg kunne også bestilt fra firmaer som ligger 2-3 mil unna, og fortsatt ikke hatt varen nå, et år etter. Flott, ikke sant?

 

Apropos bildelkjøp i utlandet, kjøpte noe greier fra Filipinene en gang, var 3-400 kroner totalt.. Selger tok bilde av alt, inkl. FedEx-dama :D Sier ikke det nok om norske butikker?

 

Det siste innlegget fra tersomme er helt håpløst. Han skriver "Kan jeg trygt bestille hos MTS autopart? Ja, det er ingen fare å bestille deler hos oss". Hadde han vært LITT seriøs hadde han sagt at han anbefalte folk å ikke bestille varer nå FØR alle varene som skal sendes ut, er sendt ut. Heller vente, se om man kan få produkter andre steder, etc. Det er ELENDIG business å si at man fint kan bestille varer osv.. Det hadde vært kult å rekke 2009-sesongen. Det er ikke alle som har råd til å vente så lenge heller..

 

Sorry hvis jeg blir sint, hvis dette blir mye, men dette er så typisk elendig. Det virker som om det eierne er gode til, er å prate for seg!

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry hvis jeg blir sint, hvis dette blir mye, men dette er så typisk elendig. Det virker som om det eierne er gode til, er å prate for seg!

 

 

Eirik

 

Synes ikke de er gode til det heller jeg, ikke fått svar på siste mail etter de skulle "prate sammen" og finne ett alternativ til meg

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du sier noe.. Kanskje det heller burde stått lure seg unna?

Det er MYE ro ro fra dette firmaet.. "Når vi først har havnet på minussiden, det er ikke lett, bla bla bla". Ja, slutt å ta imot ordre på varer dere ikke har. Skriver jo til og med at de ikke har alle deler inne på lager på det nye firmaet.

 

Håpløst? Jupps..

 

tersomme kan jo for eksempel endre navn til tvilsomme..

 

 

Eirik

Endret av eiriksmil

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRIFTR: Ved nærmere ettertanke syntes jeg faktisk at jeg FORTJENER den dosen med nedlatende prat. Har bare bestilt deler fra japan, usa og australia før så var litt godt vant med tanke på kundeservice. Bestilte coiloversene og satt over pengene uten å tenke noe mer om det. Skjønner faen ikke hva jeg holdt på med, så når jeg våknet dagen etterpå så googlet jeg firmaet og fikk SJOKK. Fant ikke noe annet enn ord som SVINDEL og RAN...

 

Jeg tror har vært heldig i denne situasjonen på da deres lager i nederland ikke har muligheten til å levere dette produktet. Dette har MTS sagt og da har jeg lett rettslig krav på pengene tilbake. Ringte BS bildeler (som har samme lager) og forhørte meg om samme produkt, han sa at de ikke kunne skaffe varen.

 

Hva hvis jeg hadde bodd i bergen og gjort samme feilen? Man må jo møte opp på showrommet for noen som helst respons.

 

Jeg har funnet et annet firma (sverige) og snakket med de, dette firmaet bestiller rett fra K-SPORT og leverer varen med giro istedenfor forhåndsbetaling.

 

Over til det Erik sier, de kan prate for seg til en hvis grad, men det er grenser for hvor langt du kan unnskylde deg. Jeg tror ikke de bevisst driver med svindel, men at de har kjørt seg kraftig fast....

 

- Morten

Endret av Ceilica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke TUV papirer på K.sport uanset kompis!

 

Eneste coilovere du får TUV til er til tyske biler av par speifike merker av dempere, og det er ikke mange ass

 

tror egentlig bare bilsteein, koni og et merke til leverte TUV papirer

 

men de grejene der kan dere dirte i UANSETT fra og med 1-mars 2009!

 

Da får du ikke godkjent nye felger på bilen din en gang om den loven går igjennom;) så nå kan dere selge bila deres og flytte til sverige i stedet;)!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du sier noe.. Kanskje det heller burde stått lure seg unna?

Det er MYE ro ro fra dette firmaet.. "Når vi først har havnet på minussiden, det er ikke lett, bla bla bla". Ja, slutt å ta imot ordre på varer dere ikke har. Skriver jo til og med at de ikke har alle deler inne på lager på det nye firmaet.

 

Håpløst? Jupps..

 

tersomme kan jo for eksempel endre navn til tvilsomme..

 

 

Eirik

 

Hahahaa!

- Mitsubishi Lancer Evolution IV `98

 

X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men de grejene der kan dere dirte i UANSETT fra og med 1-mars 2009!

 

Da får du ikke godkjent nye felger på bilen din en gang om den loven går igjennom;) så nå kan dere selge bila deres og flytte til sverige i stedet;)!

 

Dette nye EU-direktivet du sikter til?

 

http://www.bilforumet.no/stripa/218742-nytt-eu-direktiv-kommer-29-april-09-pass.html

 

Les gjennom direktivet én gang til du, det har ikke en dritt å si for bytte av felger osv. Dessuten gjelder et EU-direktiv i Sverige også... :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår