Gå til innhold

problemer med MTS Autopart

Ranger emnet


Monthy

Anbefalte innlegg

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje verdt å nevne at det nå ser ut til at det har blitt åpnet nok en stylingbutikk, under et nytt navn, i samme lokaler. Ikke at jeg skal male fanden på veggen før jeg har fått sjekka ut noe mer, men her lukter det ugler i mosen.

 

laaaaaaaaaaaaaaang vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du googler racespec (huk av for kun norske treff) så kommer det opp en finn.no annonnse. Hva slags kontakt/selger navn står øverst der?

 

 

Og hvorfor har ikke racespec.no adresse og org nr ute på nettsidene sine?

 

Når man trykker på kontakt kommer man rett til et mail skjema..

Endret av LLH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte meg det ikke....

 

Jaja, har nå fått svar fra forbrukerrådet om at de har sendt en forespørsel til terje, slik at han skal selv kunne si sin mening om saken.

 

Dette ender sikkert opp med en politianmeldelse og en tur innom forliksrådet eller no sånnt no.

System som pomper, tute på romper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folkens.

 

Jeg har trukket meg ut av MTS autopart. Firmaet eksisterer fortsatt.

 

Siden MTS autopart er et DA selskap er hver deltaker personlig ansvarlig. D.V.S at jeg personlig skylder de kundene som har utestående i MTS autopart 50 % av summen mens den deltakeren som eier resten av selskapet står for de siste 50 %. Jeg jobber i disse dager med å ringe hver kunde og informerer om når de får min andel av beløpet tilbake. (Stor andel er allerede tilbakebetalt).

 

De som faktisk har utestående i MTS kan gjerne sende meg en PM for mer info.

 

Terje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor har ikke racespec.no adresse og org nr ute på nettsidene sine?

 

Når man trykker på kontakt kommer man rett til et mail skjema..

 

Mobilnummeret vårt står nederst på forsiden og adressen til butikken står under "åpningstider" i menyen, men kan godt legge det mer synlig. Setter pris på innspill.. :)

 

Kanskje verdt å nevne at det nå ser ut til at det har blitt åpnet nok en stylingbutikk, under et nytt navn, i samme lokaler. Ikke at jeg skal male fanden på veggen før jeg har fått sjekka ut noe mer, men her lukter det ugler i mosen.

Ingen grunn til å lukte ugler i mosen, det stemmer at det er startet ny butikk i de gamle lokalene til MTS, denne heter Rac_esp*ec.no.

 

Samme lokaler ja... Det er det nye navnet jeg nenvte litt oppi her... Og var nok det som stod utenpå den Rx7'n i går...

 

Men.. "Andtho" heter iallefall en av modsa/adminsa på teamsideways... Høh. Kanskje noen seriøse har tatt over :)

 

Det stemmer, jeg er deleier og Nettside/shop ansvarlig i Ra*c_eSpec.no. Flere her kjenner meg sikkert ifra teamsideways, noconesleft eller powerdrift.no.

 

Rac*espe_c.no er en nystartet bedrift uten knytninger til MTS annet et at vi har tatt med oss Terje på laget. Terje har mye erfaring på området, noe vi mener er viktig når man skal starte butikk for styling og tuning i norge.

 

Vi oppererer kun med salg av varer på oppkrav, og vi legger kun ut lagervare på våre sider. Skulle varen til formodning ikke være på lager så sier vi ifra om dette. Dette sikrer deg som kunde.

 

Jeg håper at dere som har noe utestående med MTS tar dette med dem direkte og at racespec blir holdt utenfor den pågående diskusjonen om MTS og deres kunder.

 

Mvh,

 

Anders

Endret av AnDtHo

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår