Gå til innhold

problemer med MTS Autopart

Ranger emnet


Monthy

Anbefalte innlegg

At du tilbakebetaler penger som ikke er dine er på ingen måte "god service" - det er en selvfølge.

 

Har da aldri sagt det er god service. Bare at folk er ekstremt flinke til å klage på at de ikke har fått penger, men nevner ingen ting om at pengene er tilbakebetalt. Det får det til å virke som at jeg ikke har gjort opp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 189
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det skal ikke være nødvendig å gi skryt for at man har fått tilbakebetalt penger. Det er en selvfølge at man skal få tilbakebetalt penger man har betalt for en vare dersom man aldri mottar denne varen. Det er du selv som har satt deg i en situasjon som har gitt deg dårlig rykte, det blir for dumt at du skylder på de "dumme kundene som maser så innmari og er ekstremt flinke til å klage på at de ikke har fått penger". Du har driti deg ut, ikke kundene dine.

Endret av sluquet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig..

 

At tersomme i det hele tatt vil drive butikk videre vitner kun om mangel på selvinnsikt. Trist for bilnorge at det finnes sånne aktører i markedet.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være nødvendig å gi skryt for at man har fått tilbakebetalt penger. Det er en selvfølge at man skal få tilbakebetalt penger man har betalt for en vare dersom man aldri mottar denne varen. Det er du selv som har satt deg i en situasjon som har gitt deg dårlig rykte, det blir for dumt at du skylder på de "dumme kundene som maser så innmari og er ekstremt flinke til å klage på at de ikke har fått penger". Du har driti deg ut, ikke kundene dine.

 

Leser du ikke teksten jeg har skrvet eller? Jeg har adlri bedt om skryt, og skjønner nå at jeg bare må gi opp å forlare enkelte her hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Folkens.

 

Jeg har trukket meg ut av MTS autopart. Firmaet eksisterer fortsatt.

 

Siden MTS autopart er et DA selskap er hver deltaker personlig ansvarlig. D.V.S at jeg personlig skylder de kundene som har utestående i MTS autopart 50 % av summen mens den deltakeren som eier resten av selskapet står for de siste 50 %. Jeg jobber i disse dager med å ringe hver kunde og informerer om når de får min andel av beløpet tilbake. (Stor andel er allerede tilbakebetalt).

 

De som faktisk har utestående i MTS kan gjerne sende meg en PM for mer info.

 

Terje.

 

 

Vel, "money talks" og når pengene er på konto så tror vi på dette. Hva med resten av beløpet? Det er kanskje tapt? Selv med delt ansvar så har du vel vært delaktig i å snyte noen for litt cash?

Og hva er dette BSet om at hvis flere hadde skrytt av deg, så ville vi fått refundert beløpet raskere? Skjønner ikke logikken din her.

 

Takke meg til e-bay og Paypal enn useriøse norske postordreselskaper og Finn-selgere hvor man har minimalt med sikkerhet for transaksjonen. (Joda, vet at Paypals garanti gjelder alle transaksjoner, det geniale med e-bay er feedbacken som vi ikke får til på f. eks Finn)

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, "money talks" og når pengene er på konto så tror vi på dette. Hva med resten av beløpet? Det er kanskje tapt? Selv med delt ansvar så har du vel vært delaktig i å snyte noen for litt cash?

Og hva er dette BSet om at hvis flere hadde skrytt av deg, så ville vi fått refundert beløpet raskere? Skjønner ikke logikken din her.

 

Takke meg til e-bay og Paypal enn useriøse norske postordreselskaper og Finn-selgere hvor man har minimalt med sikkerhet for transaksjonen. (Joda, vet at Paypals garanti gjelder alle transaksjoner, det geniale med e-bay er feedbacken som vi ikke får til på f. eks Finn)

 

Hvorfor må dere oversette det til å skryte av meg? Det jeg skriver er at hvis de som hadde vært fornøyde også hadde skrevet om det på forum hadde kanskje MTS hatt kunder nok til å klare seg bedre. Når MTS ikke tjener penger har heller ikke firma penger til å kreditere gamle ordre. Detta er veldig vanskelig og forklare på forum uten at ting blir misforstått skjønner jeg. De som har lyst til å være negative vil nok være det uansett hva jeg sier.

 

Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Det er ingen kunder som har tapt penger på MTS. Siden firma har tapt penger i 2008 må deltakerne personlig tilføre firma penger eller slå det konkurs. Vi har valgt og tilføre penger selv for å unngå en konkurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :). Ta kontakt med MTS for å få igjen resterende. Oppdatert kontakt info ligger her: http://www.mtsautopart.no Skulle du få problemer med å nå MTS på telefon er det bare å sende meg en PM.

 

Det virker isåfall som at du prøver å rydde opp og det er så absolutt bra!

Er det du som driver racespec?

Uansett så er jeg storfornøyd med de delene jeg har kjøpt av dere, blant annet en liten japsepotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, tersomme. SLutt å klage på kundene dine. Varene ble forhåndsbetalt i den tro at dere hadde dem på lager. Det hadde dere ikke. Greit nok, men da forventet jeg at dere brukte en del av de innbetalte pengene til å bestille inn det vi skulle ha. En og en halv måned senere hadde dere fremdeles ikke mesteparten av bestillingen inne, og ventet heller ikke inn noen ny leveranse iflg dere selv.

Hvor mange ganger det er ringt, mailet, SMSet etc har jeg ikke tall på. EN gang på tre måneder tok dere kontakt. EN jævla gang. Og da var det sendt flere meldinger, SMS, u name it om at ordren kanselleres og pengene skal tilbakebetales. Til og med fikk dere kontonummeret på nytt etter den ene samtalen.

 

Det er ingen creds for at du/dere omsider tar tak i sakene. Det er bare rett og rimelig! Det er du som bør skryte av tålmodige kunder som ikke allerede har banket på døra di personlig.

 

Jeg driver litt smått i importbransjen selv, så jeg er rimelig klar over hvordan dette foregår og drives. Derfor litt slækk i begynnelsen uten å mase for mye. Men 6 måneder fra bestilling og lite skjer, da bør du skjønne at folk blir forbanna når du "whiner" om hvor mye vi har mast på deg..

 

Mulig du er god på å drive butikk, men noen suksess har det ikke vært. :confused:

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, tersomme. SLutt å klage på kundene dine. Varene ble forhåndsbetalt i den tro at dere hadde dem på lager. Det hadde dere ikke. Greit nok, men da forventet jeg at dere brukte en del av de innbetalte pengene til å bestille inn det vi skulle ha. En og en halv måned senere hadde dere fremdeles ikke mesteparten av bestillingen inne, og ventet heller ikke inn noen ny leveranse iflg dere selv.

Hvor mange ganger det er ringt, mailet, SMSet etc har jeg ikke tall på. EN gang på tre måneder tok dere kontakt. EN jævla gang. Og da var det sendt flere meldinger, SMS, u name it om at ordren kanselleres og pengene skal tilbakebetales. Til og med fikk dere kontonummeret på nytt etter den ene samtalen.

 

Det er ingen creds for at du/dere omsider tar tak i sakene. Det er bare rett og rimelig! Det er du som bør skryte av tålmodige kunder som ikke allerede har banket på døra di personlig.

 

Jeg driver litt smått i importbransjen selv, så jeg er rimelig klar over hvordan dette foregår og drives. Derfor litt slækk i begynnelsen uten å mase for mye. Men 6 måneder fra bestilling og lite skjer, da bør du skjønne at folk blir forbanna når du "whiner" om hvor mye vi har mast på deg..

 

Mulig du er god på å drive butikk, men noen suksess har det ikke vært. :confused:

 

Hei NSXer, som du ser hvis du leser postene jeg har skrevet så har jeg skrevet at 99 % av kundene har vært veldig tålmodige.

De som maste mest var de som hadde ventet kort og handlet for relativt små beløp. Du er så absolutt ikke blant de kundene som har mast på oss!

 

Hvis jeg forstår deg rett så venter du fortsatt på penger fra MTS? Hvis dette stemmer, vennligst send meg en PM! :m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker isåfall som at du prøver å rydde opp og det er så absolutt bra!

Er det du som driver racespec?

Uansett så er jeg storfornøyd med de delene jeg har kjøpt av dere, blant annet en liten japsepotte.

 

Hei.

 

Godt du er fornøyd med delene du har kjøpt! :m'm:

Jeg driver ikke Racespec til daglig, men er en av eierne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig du "eier" i dette firmaet, har du gått inn med penger for å være med eller skal du tilrettelegge driften?

 

Jeg hjelper vel mest til når de trenger hjelp. MTS hadde bindende leie kontrakt på lokalene, og Racespec har fått bruke MTS sine gamle lokaler. Når jeg trakk meg ut av MTS, valgte jeg å betale husleia for resten av leie tiden slik at MTS kunne bruke penger på å kreditere ordre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår