Gå til innhold

forstillinga? dynga? var litt uheldig 29.09.07

Ranger emnet


Baleni

Anbefalte innlegg

hei godtfolk!

skulle ned på den lokale kiosken med en kamerat får og handle noe godteri tiligere ikveld.

sto en del biler på plassen der, så jeg kjørte likegodt litt oppi skråninga, sånn at halve bilen sto på asfalten og resten oppi den her skråninga..

var inne og handla godteri og cola:partyon:

gikk ut i bilen, og starta den og venta på han kameraten min, han kom, satt seg inn SÅ!

skulle begynne og kjøre så var det akkorat som det lagg en liten stein foran ett av hjulene, bare "jokka" litt på bilen og kom over, skulle kjøre ned fra parkeringa mi, og da jeg nesten hadde alle 4-hjula på asfalt hører jeg bare ett ganske så lite koslig smell..trakk meg sammen og tenkte "faen"..kjørte litt videre og bilen var rett og slett JÆVLIG og kjøre, stoppa på en busslomma og kikker, joda, jeg hadde flytta VF helt bak til hjulbuen, så den lagg der og slipte, kjørte bare rett hjem og opp på noen bukker jeg kjøpte på biltema, kikka litt under og der så jeg noe som nesten sto i 45graders vinkel..på andre siden var den helt rett og fin..var en stor og kraftig metallplate aktig ting, som også henger sammen i resten av understellet..

 

ser ut som en forbanna jobb det der..fikse eller dynga er mitt spørsmål til dere..

 

noen som evt. hadde hatt ett bilde av en golf under foran så skal jeg tenge inn va jeg har kjørt skeivt vis dere ikke skjønner hva jeg sikter til..

 

Mvh. Balei

NÅ; Honda Accord 94 2.0L is

 

x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor)

x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bra jobba! Ta deg en tur på høggern og finn deg en ny bærebru, så går det sikkert bra

 

ahh, det det heter! takk! ja, får satse på at det ikke er noe mere, skal se i dagslys imorra..

være mester for og bytta detta eller? kan litt, men ikke får mye..

 

edit: ja, jeg har det med min flaks og ødelegge ting på en spesiell måte..:drive2

NÅ; Honda Accord 94 2.0L is

 

x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor)

x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en lett jobb så lenge den fremre bolten ikke knekker. Gjør den det så kan det fort bli litt mer jobb.

 

den er IKKE knekt..en kamerat av pappa, som jobber på BT skulle hente den igår på henger for og ta den hjem til seg og se om det var noe mere som var ödelagt, har kikka og kikka, men finner ikke noe mere som er gåent, og han har selfölgelig ikke henta den, typisk BT folk..

og være uten bil er lite kult

NÅ; Honda Accord 94 2.0L is

 

x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor)

x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må for all del ikke sende en så gammel bil i hendene på en BT mann, han finner nok mer

 

hehe, nei,nei..han som skaffa meg bilen, var noe småfeil, han EU-godkjente den for meg i forrige uke, så er ikke noe mere..:ahahahhaha:

NÅ; Honda Accord 94 2.0L is

 

x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor)

x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å hei du :S her snakker vi ny :P den går det ann å bytte da kjøp den på et høggeri og ja ikke noe BT her vi liker ikke dem / de hehe

 

helt enig, BT folk er en egen rase..treige og treige..

stikker opp på höggern til lördag og kikker..

NÅ; Honda Accord 94 2.0L is

 

x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor)

x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår