Gå til innhold

bilforumet V2.0 - småbugs

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil forumkategoriene bli sortert på en annen måte, eller forblir det slik? Synes det er rotete og lite orden slik det er nå, tenker da på de øverste kategoriene, teknisk, off topic osv

 

Forøvrig et bra utseende på sidene, bra jobba, bf trengte dette :titties:

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest alle de lange innleggene i denne tråden, men er en liten bug når man trykker på et bilde for å forstørre det, for da står det nemlig formiske bilde og ikke formiNske bilde.

 

Og denne feilen som dukker opp HER. The Julekalender-engelsk er kanskje ikke tingen.

 

No Tråd specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen skriver STORE innlegg i tråden her, så blir akkurat de rammene litt utskjøvet i forhold til de andre (kristian G sitt, og Marius sitt svar)

 

Alså, bredere

 

IE

 

Edit.. virker ikke med .no adressa nå

 

edit2 : Virker nå igjen

 

 

 

Bagatell angående oppsett blant bilmerkene, Koeningsegg kommer etter alfa.. Litt rart med tanke på at alt annet er alfabetisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fortsatt ikke lagt inn annonse i Ønskes Kjøpt, og blir logget ut hver gang jeg trykker på Abbonerte Tråder etter å ha logget inn.

Bruker fortsatt Firefox...

 

Og ønskes kjøpt er fortsatt ikke ferdig.

så dette er ikke noe feil. det er en tjeneste som ikke er oppe ennå.

 

slett kukkis i din browser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I "Kjøp og salg" er jeg litt plaget med bildesnarveier jeg har kopiert over fra det "gamle" forumet, er dette for å tvinge meg til å laste opp bildene istedenfor?

 

http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showproduct.php?product=234&cat=132 I denne salgstråden min dukker det opp noen %22-tegn før og etter min bildesnarvei, før muspekeren over "Link til bilde". Når jeg prøver å redigére det bort, er alt i orden..

Christian

'77 Caprice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er det blitt av funksjonen som gjør at jeg kan endre tekesten under nicket mitt?

altså den lille som er i mellom avatar og nick

 

"registrert bruker"

 

http://www.bilforumet.no/profile.php?do=editprofile

 

Under fanen "Valgfi informasjon - All informasjon vil være synlig for andre forummedlemmer."

 

Skrivefeil i forumet, det skulle stått "ValgfRi informasjon - All informasjon vil være synlig for andre forummedlemmer."

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår