Gå til innhold

bilforumet V2.0 - småbugs

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei dere, supert forum dere drifter :) bare en liten ting som jeg har merket meg. På denne linjen : Bilforumet > Andre Forum > Ris & Ros, forandringer, forslag > bilforumet V2.0 - småbugs

 

Klikker på Andre Forum kommer jeg til Forum display. Klikker jeg dermed på Bilforumet kommer jeg til forsiden å ikke til forum indeksen slik som før. De som vil til forsiden kan bruke Bilforum logoen ;). Hadde vært knall om dere fikset dette.

 

Mvh Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da må jeg først finne ett en tråd som jeg har skrevet i, og så må jeg finne innlegget mitt

 

Hurtiglenker -> min profil -> finn alle innlegg av

 

eller

 

http://www.bilforumet.no/search.php?do=finduser&u=14173 <- bruk denne så får du den på nedtrekksmenyen øverst i nettleseren din.

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er en detalje jeg irriterer meg litt over :P

Det er når jeg klikker på banen jeg er i "bilforumet" blir jeg forwarden til forsiden av bf.net i stede for og komme til fosiden på selve forumet. Det som skjer da er at jeg må opp og klikke på knappen forum igjenn :P Så om jeg er i prosjekttråden, var den enkleste måten og komme seg ned i ford tråden og klikke på banen min tilbake til bilforumet og skrolle seg ned. Nå ser jeg dere har "andre forum" der. Men da er det kun de øverste forumene som kommer fram. Hadde vært enklere om dere kanskje la det slik at jeg kom til førstesiden på forumet. Eller gjort det slik at når jeg klikker på "andre forum" får jeg opp alle trådene.

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

 

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt møtt av noen svenske setninger rundt om kring, men ser ut til at det har blitt fikset nå :) det er bra!

 

Ellers står det "0 nye meldinger" og "1 nye meldinger". Det er vel sikkert lett å fikse på?

 

fredrikrb, hadde samme problem tidligere.. men som sagt løste det seg med en oppdatering av browseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere, supert forum dere drifter :) bare en liten ting som jeg har merket meg. På denne linjen : Bilforumet > Andre Forum > Ris & Ros, forandringer, forslag > bilforumet V2.0 - småbugs

 

Klikker på Andre Forum kommer jeg til Forum display. Klikker jeg dermed på Bilforumet kommer jeg til forsiden å ikke til forum indeksen slik som før. De som vil til forsiden kan bruke Bilforum logoen ;). Hadde vært knall om dere fikset dette.

 

Mvh Eivind

 

Der var det fikset! :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist."

 

Dette får jeg når jeg skriver inn http://www.bilforumet.no i IE7, hvis jeg skriver det igjen og trykker enter igjen så kommer jeg inn.. Noen god forklaring på dette?

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist."

 

Dette får jeg når jeg skriver inn http://www.bilforumet.no i IE7, hvis jeg skriver det igjen og trykker enter igjen så kommer jeg inn.. Noen god forklaring på dette?

 

Hei!

det er fordi du følger en .net link :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår