Gå til innhold

bilforumet V2.0 - småbugs

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Par småting jeg har funnet med bilforumet V2:

 

  • Når jeg er logget inn kommer jeg ikke inn på "Kjøp & salg stenges!", "Velkommen til bilforumet V2.0" eller "Informasjon om diskusjonsforumet" (De tre øverste nyhetene på forsiden mao)
  • Når jeg ikke er logget inn så kommer det ikke noe opp på Artikler-siden, når jeg er logget inn får jeg opp artikler der, samt underkategoriene.

 

Ellers så må jeg si gratulerer med bilforumet v2, virkelig en forbedring både når det gjelder utseende og funksjoner :thanks

2001 Alfa Romeo 156 Selespeed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Par småting jeg har funnet med bilforumet V2:

 

  • Når jeg er logget inn kommer jeg ikke inn på "Kjøp & salg stenges!", "Velkommen til bilforumet V2.0" eller "Informasjon om diskusjonsforumet" (De tre øverste nyhetene på forsiden mao)
  • Når jeg ikke er logget inn så kommer det ikke noe opp på Artikler-siden, når jeg er logget inn får jeg opp artikler der, samt underkategoriene.

 

Ellers så må jeg si gratulerer med bilforumet v2, virkelig en forbedring både når det gjelder utseende og funksjoner :thanks

 

Dette skal funke nå! Vi merka det sån 19:05.:D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius, gidder du å klistre denne mens BF2.0 er i utprøvingsfasen? Er sikkert noen bugs som dukker opp etterhvert.

 

Jeg re-routes til forsiden når jeg trykker på "Bilforumet" på forumoversikten inne fra en tråd/underforum, for å navigere fra for eksempel denne tråden tilbake til Ris/ros, Andre Forum og deretter Bilforumet. Denne pleide jo å være selve forumet før, og jeg håper det fortsetter. Litt kjedelig å komme seg helt tilbake til selve forsiden, som sagt.

Jeg havner altså på .no/index.php, ikke .no/forumindex.php.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkefunksjonen på forsiden av BF funker ikke som den skal..

 

Får bare opp en hvit side med tekst

 

 

URL etter jeg trykker søk er:

http://www.bilforumet.no/search.php?do=process

 

Teksten er:

In order to accept POST request originating from this domain, the admin must add this domain to the whitelist.

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår