Gå til innhold

volvos lattelige firehjulstrekk

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

er ikke mye teknikk på imprezan som ikke er på 240n din! mc pherson osv.

 

Vel, det var hjulopphengning ja.. Men alle har vel ikke like vinkler osv, og andre ting som låste differ her å der..

Du skjønner sikkert hva jeg mener. :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor skal det være så mye elektronikk og slikt søppel på bilene nåtildags.

kan ikke fatte det.

hvorfor kaste bort masse penger på slikt når det ikke funker.

Gjør som amerikanere. ENTEN ELLER! Mekanisk innkobling (evnt eldrevet innklobling) og sperre på alle hjula. Funker alltid, mindre feilkilder og topp resultat, bortsett fra ved krappe svinger. :)

 

 

Men de første filmene var jo reklame for subaru.

Kunne jo se at dem ved vilje enten la klampen i bånn ved start eller ved hjulspinn eller slapp den dersom bilen begynte å klatre! Søppelfilmer sponset av subaru

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener du det er unormalt?

Ta en kikk på en chevrolet, dodge eller ford SUV-pickup med 4x4 så skal du se biler som ikke er late med 4trekken. Dem klarer det uten elektronikk også

 

da kan jeg fortelle deg at bilene i vårt eie: chevrolet s10 2002 modell

dodge dakota 2006 modell

IKKE har annet en ei halv slapp diffbrams BAK!

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da kan jeg fortelle deg at bilene i vårt eie: chevrolet s10 2002 modell

dodge dakota 2006 modell

IKKE har annet en ei halv slapp diffbrams BAK!

 

da kan jeg fortelle deg at vår chevrolet silverado 20002 modell, naboens ford excurtion 2003 modell har dette. svinge brått med 4trekken inne så står innerhjulene i spinner samt bilen går tyngre.

 

Hva prøver du å oppnå ?

 

Og forresten, 4trekk systemet til volvo finner man på mange forder også.

Det meste av understellet er utviklet sammen med ford. Oysann, der lærte du det også

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår