Gå til innhold

volvos lattelige firehjulstrekk

Ranger emnet


tjekk

Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bakkeløp,hva har bakkeløp med fremkommelighet og gjøre?

nå ror du deg over i en annen klasse her gitt.

for eks sugekopp sin ja, eller Robert som han også heter..

 

men du får leve i håpet ditt..

 

I vass fjeldet er det ikke akkurat det "bakkeløpet" du ser for deg :) det er ei slalom bakke som man slipper løs bilene i så det har ALT med framkommelighet å gjøre

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stunard ;)

subaru er VELDIG sikkerhets bevist! veit ikke hvordan det er med comforten på de nye subaruene dær men tviler på den er som i en audi da.....

 

Å om du som du sier hadde sammenligna volvo å audi så hadde audi vunnet overlegent ;)

 

Subaru er ikke i nerheten av volvo når det Gjels sikkerhet.

sikker bil=tung bil

740 B230A.."under oppbygging edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke vassfjellet som målestokk på hvor godt en bil kommer fram er litt dumt, da jeg har sett originale xr4x4'er komme lenger opp i bakken enn mange store 4x4 suv'er bare fordi xr4x4 eierne har gitt faen i bilen og mata på det de var kar om...

 

xr4x4 har vel diff brems bak?

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Subaru er ikke i nerheten av volvo når det Gjels sikkerhet.

sikker bil=tung bil

 

Hva er det med Volvo eiere og skryte av sikkerhet. har dere ikke annet å skryte av?

 

Eneste man leser inne på volvo forumet er jo. 240/740/940 er så sikker. Ingen annen bil klarer å overleve en utforkjøring, men volvoen min klarer det for den er så sikker. Er ingen som snakket om sikkerhet her.

 

Vekta til volvo kan ganske enkelt forklares i: Masse skrapjern fra gamle brukte spikre og oljetønner.

 

Her snakkes det om Volvo og 4hjulstrekk vs Subaru og deres 4 hjulstrekk system.

 

(PS. Subaru er vel så sikre biler det og.)

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjørte nesten så rolig at jeg stoppa til jeg kom til bakken først for jeg trodde bilen ville få det hardt ellers, men 0 problem å komme opp for meg alikevell. var flere i hilux typen bil som stoppa i bakkene.

Har du konstant 3 hjulstrekk har du mere en hilux å patrol å lignende

 

å så må du prøve det om du skal mene noe om dette med vassfjeldet.

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med Volvo eiere og skryte av sikkerhet. har dere ikke annet å skryte av?

 

Eneste man leser inne på volvo forumet er jo. 240/740/940 er så sikker. Ingen annen bil klarer å overleve en utforkjøring, men volvoen min klarer det for den er så sikker. Er ingen som snakket om sikkerhet her.

 

Vekta til volvo kan ganske enkelt forklares i: Masse skrapjern fra gamle brukte spikre og oljetønner.

 

Her snakkes det om Volvo og 4hjulstrekk vs Subaru og deres 4 hjulstrekk system.

 

(PS. Subaru er vel så sikre biler det og.)

 

hvis du leser på forige side sjønner du HVORFOR sikkerhet er knyttet in i bildet.

740 B230A.."under oppbygging edition"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du leser på forige side sjønner du HVORFOR sikkerhet er knyttet in i bildet.

 

Ser hva du har skrevet, men er jo for dumt hvis Volvo`s biler veier for mye til å kunne utnytte 4 hjulstrekk systemet ordentlig.

 

Så klart så spiller vekta stor rolle, men da får volvo kompensere med større motorer og mere dreiemoment.

 

Å sammenligne en Audi alroad med en Volvo cross country kan gå ann, men der ser jeg for meg Audien som soleklar vinner, til tross for stor vekt pga mye sikkerhet og comfort hele veien opp til hytta. Man har prøvd å sammenligne Quattro med andre 4x4 systemer og man kom ikke til enighet.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår