Gå til innhold

OndSofa

Bruker
  • Innholdsteller

    1,744
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om OndSofa

  • Bursdag 10/26/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4 1.8TQ
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Yrke eller sivil status
    Sjåfør
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Faceliftlykter foran og bak, Xenon, RS4-grill, justerbart understell fra FK, 8.5x19" Rial.

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.ondsofa.org
  • Bosted
    Malvik

OndSofa's Achievements

Brigader

Brigader (10/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Har drevet og snust litt rundtomkring etter senkesett til W639 (03> Vito), men det ser ikke ut til å være så enkelt. Enkelte selgere hevder at deres W639-sett passer "alle modeller", mens feks H&R har en egen oppføring for 4x4-versionen, og her tilbyr de kun spacere. Mens til bakhjulstrekkeren har de flere senkesett. Nå er jo 4x4 6cm høyere, så noe forskjell i understell her må det jo være (bortsett fra det åpenbare). Noen som vet hvordan disse er bygd opp, og om det i hele tatt er mulig å bruke fjærer mellom disse modellene?
  2. To spørsmål: Havner ikke utblåsen på turboen i en veldig snodig vinkel mtp rammevange og alt annet som er rundt der? Og erstatter du alle foringer med aluminium? Ellers ser det ut som en bra jobb med både sveising og fabrikkering :D
  3. Bilen går i nødmodus av en eller annen grunn, du er nødt til å kjøre diagnose for å finne ut hvorfor. Hvis du lader mere trykk enn hva motorstyringa tillater feks, vil bilen gå i nødmodus.
  4. Tevo Dekk har hvertfall :) Fikk 5x120-hjul på en 5x118-bil med deres bolter.
  5. For oss som ikke fikk det med oss, kan det jo være intressant å høre hva som skjedde med denne berømte Vectraen :)
  6. Jeg kjører uten ventil, og synes det er latterlig mye høyere lyd enn hva jeg hadde med resirkventil ut i åpent filter.
  7. Hva slags slange bruker du inn mot catchtanken? Sliter med å finne noe som har stor nok dimensjon innvendig, men som fremdeles lar seg bøye litt på..
  8. Det er jo egentlig uvesentlig hva som er nytt og hva som er orginalt, det burde uansett gå an å få ut kabelskoene i den blå kontakten, og over i den sorte.
  9. Pent,og gjennomført! Hva med noen før-, og etterbilder av lyktene?
  10. Så vidt jeg forstår er det den sorte avlange pluggen som hører til ipoden?
  11. Orginlt så er det ikke dumpventil, men resirkulerende ventil på disse motorene. For å få dump-lyden kan du sette på hvilken som helst dumpventil, eller bruke resirkulerede ventil og åpent luftfilter - noe som er mer heldig for motoren. For å få den blaffrelyden som enkelte kjører med, må du kjøre uten ventil i hele tatt.
  12. Det skal gå an å løse ut kabelskoene fra den orginale kontakten sin, og flytte disse over i den nye ipod-adapteren.
  13. Jeg kjører ikke på orginalturbo, er ikke å anbefale å lade 1.7 bar på den orginale k03'en :) Har du byttet noe rørgang eller annet på bilen da? Du kan plugge ut luftemassemåleren i toppen av luftfilterboksen din. Hvis bilen ikke endrer oppførsel med denne plugget ut, kan det være verdt ett forsøk å bytte den.
  14. Gåen termostat eller vifte? Går viftene i front, når bilen blir varm?
  15. http://www.adressa.no/forbruker/bil/article1341461.ece
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår