s90r Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Det første AWD systemet med viskose kobling er ikke av de beste. Det er det ingen tvil om,men at det er så dårlig som det vises i den første videoen er det ikke.Blir helt feil og sammenlikne med impreza uansett. Det er jo to helt forskjellige systemer. Volvos AWD er laget for å gi deg bedre fremkommelighet når du trenger det. Og det gjør den uten problemer. Bare å glemme dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Lol :) Du skjønner hvor jeg vil hen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Quattro anyone? http://www.youtube.com/watch?v=iDt81H_-Xnc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 ja quattro er på samme høyde som subaru på framkommeligheten :) Men handlingen er jo ikke like bra da :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortiz Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Bare å glemme dette. Ja, har skjønt det...... Siter 95 Volvo 855 81 Porsche 911SC 75-Bmw 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Mulig det er bare meg, men jeg har aldri sett en volvo awd stått fast noen plass eller ikke kommet seg opp. Så det er sagt, så er jeg ikke noen volvo person.. Virker for meg som systemet fungere fint for de som kjører normalt Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ikke å nekte på at subaru har bra 4hjulstrekk.Pappa har en subaru og den er ekstremt god til å dra henger å ta seg fram =) Audi har også bra da,men holder en finger på subaru sitt som det beste. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Ikke å nekte på at subaru har bra 4hjulstrekk.Pappa har en subaru og den er ekstremt god til å dra henger å ta seg fram =) Audi har også bra da,men holder en finger på subaru sitt som det beste. Ikke minst så har dekk og sjåfør minst like mye å si. En kamerat hadde en mazda 323 og han hadde en unik egenskap å komme frem der folk med 4x4 stanset :O) Hvordan han klarte det? Ingen som fant ut det helt, men må ha noe med en utrolig evne til å juster gasspedalen akkurat rett. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 ikke mange deler i gtn min du har sett i rally gitt ;) Idiot. Tror du ikke at de bruker teknologi, og ting de har funnet ut ved "forskning", prøving og feiling, i produksjonsbilene sine? Og ja, første generasjons XC70 var rumpe. Ser ikke ut til at det fungerer noe særlig her heller.. Dessverre.. Men det har vel noe med at de kanksje ikke er laget for hardcore offroad-kjøring. Til det kjøper man LandRover/RangeRover. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Ikke minst så har dekk og sjåfør minst like mye å si. En kamerat hadde en mazda 323 og han hadde en unik egenskap å komme frem der folk med 4x4 stanset :O) Hvordan han klarte det? Ingen som fant ut det helt, men må ha noe med en utrolig evne til å juster gasspedalen akkurat rett. Mvh Eller rygge. :) Men skal være enig i at Subaru har ett veldig bra 4hjultrekker-system. Det er kanskje en grunn for at de har det, når de bare har 4hjulstrekkere. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Idiot. Tror du ikke at de bruker teknologi, og ting de har funnet ut ved "forskning", prøving og feiling, i produksjonsbilene sine? Og ja, første generasjons XC70 var rumpe. Ser ikke ut til at det fungerer noe særlig her heller.. Dessverre.. Men det har vel noe med at de kanksje ikke er laget for hardcore offroad-kjøring. Til det kjøper man LandRover/RangeRover. er ikke mye teknikk på imprezan som ikke er på 240n din! mc pherson osv. Men altså det med å komme seg lengre med en 323 fwd en 4wd biler sier mere om sjåføren på 4wd bilen en noe annet. eller kansje du tenker på pajero eller rocky lignende 4wd biler som blir en diagonal 2wd når du kommer borti ei snøfond? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Er det ikke mulig og sladde med en xc bil siden du ikke får av antisladdsystemet!. Har bestandig lurt på hvordan xc bil er og sladde med:) Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 med de nyeste fungerer det ganske bra, bare du ikke kjører for fort, for da slår antiskrensen inn. Har også prøvd det på de litt eldre XC 70iene, men det hvirker som at de ikke har like mye kraftfordeling til bakhjulene og da går det litt mere rett frem. De nyeste er morsom å leke på parkeringsplassene med i hvertfall :) Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 må vel finnes en måte og få av det f... antiskrenssystemet:) sikring,ledniger osv Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Vel, på den nye jeg satt på for en tid tilbake er det en bryter.. enklere enn å klippe ledninger ;O) Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg