tomtom Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 rart:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Var på Claes olhson og så etter SONAX puter til den 2-hodede biltama poleringsmaskinen min. Skulle hatt hvit og grønn, men var bare orange der:( Hva er det du har tenkt til å legge på da? Jeg har kjent litt på orange cyclo vs sonax etter et par vask, og sonaxputene kjennes mykere ut. Et sted mellom cyclo grønn og orange. De hvite putene som følger med duger til å stryke ut voks eller sealer hvis det er det du har tenkt til. Den orange har ikke så mye cut i seg, så den kan fint brukes på lakkrens. Her får du i hvert fall kjøpt hvite pads, men ikke grønne: http://www.autoboss.no/default.asp?page=55 Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Sonax sine pads er orange, vet ikke om de har flere farger. Cyclo har i alle fall tre (hvit/bløt, grønn/medium og orange/hard) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Duragloss 101 flaska var liten :( Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Duragloss 101 flaska var liten :( Så liten at man bør bestille 2 flasker eller mer? :/ Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Det er jo halvliters flasker (473ml), men synes ikke polisher og vokser er så små.. Bruker jo ikke så mye av det.. Er jo stort i forhold til Autoglym da, de er 325ml.. Såpe er noe en kan kjøpe i litt større kvantum.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 yes, bestilte nxt-pakka fra jegard på onsdag før 4. Er dette en god pakke? (typisk meg å spørre etter å ha bestilt) Håper jeg får den i dag, sånn at jeg kan prøve litt på søndag som er bilvaskedagen min :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaLarsen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Det er jo halvliters flasker (473ml), men synes ikke polisher og vokser er så små.. Bruker jo ikke så mye av det.. Er jo stort i forhold til Autoglym da, de er 325ml.. Såpe er noe en kan kjøpe i litt større kvantum.. Både duragloss #101 og #111 er 236ml flasker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Både duragloss #101 og #111 er 236ml flasker. Det er det visst ja.. my bad.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 ahhhh, vaska bilen nettop med mg vaskehanske, nxt såpe, watermagnet. og kanke si noe annet en WOW, hadde et tjukt lag med møkk på bilen siden den har stått uten å bli vaska i vell 1mnd :( siden jeg aldri er hjemme. tenkte at detta... det går ikke lett av, men joda! litt nxt såpe og vaskehanske(som var helt hærlig å bruke) sveipa det rett av! å watermagnet!! nei, hakke ord :) bilder under polish showoff tråden Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Husk på at NXT såpa er rimelig sterk, så den kan fjerne voks! Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Jepp men det er bare bra det :) den skal vokses i morgen uansett Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Da blire vasking på meg i helga allikevel. nxt-pakka hadde kommet i dag :) Men, si meg en ting ... er det ikke polish der? må jeg polere før jeg bruker den voksen? Den vaskehandsken så digg ut i forhold til den fra meny. den fra meny er så stor og tung, og har ikke sånne "fingerdelere" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 Du må ikke polere nei.. Det er klart at en bil som er polert og ripefri, vil se bedre ut enn en annen som ikke er det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet September 21, 2007 Rapporter Share Skrevet September 21, 2007 skal bli vaskedag på søndag ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg