Gå til innhold

Streetsliderz: 2002 Hyundai coupè GK

Ranger emnet


streetsliderz

Anbefalte innlegg

En bitte liten update:

 

Gutta på propaint har nå fått sving på sparkel skjeia. Var å smugtitta innom vinduet i dag. (Rakk ikke før de stengte dessverre)

Der har det skjedd saker og ting, skal se om jeg får til å knipse noen bilder på mandag eller noe. Begynner å se sinnsykt bra ut hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 305
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja jeg er fullstendig klar over skiltplasseringen ;) har fjernet det som stakk ut, og kommer til å bestille nye skilt som jeg limer fast istedet for. mulig jeg plasserer det nede til høyre også. har ikke bestemt meg helt. Fargen er nok ikke samme farge nei. alt jeg vil si er at den kommer til å bli i todelt farge tema ;) Skal ta noen bilder i morgen slik den er nå (i dag klokka er vist midt på natta jo :) )Skilt er egentli noe drit spør du meg.... men tar gjerne mot tips til plassering eller festing av skiltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg har nevnt i et par poster over så skal den ikke være sølvgrå nei ;) vil ikke helt røpe enda hvilken farge, men det blir 2 delt fargetema hvertfall. gleder meg sykt jeg også, bare synd d er vinter snart, blir vanskelig å la den stå over vinteren også :P men får vel finne på noe greier med den i vinter også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

En stund siden jeg har oppdatert tråden nå, men nå har bilen tussla in i lakkboksen å fått første lag med fyller på. dører, panser og bakluke blir lakkert i morgen, og resten av bilen blir tatt over helgen :D Nå ser jeg endelig for meg sluttresultatet her... bilder:

 

 

1.JPG

 

 

2.JPG

 

 

3.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whats that! That in the sky! Is it a plane? Is it a chopper? No! Its a spaceship =D

 

Denne kommer til å bli syyyk ^^ Hvor lav skal du ha den?

 

Vet ikke helt hvor lavt jeg tørr å smekke den ned.... men stylinga bygger rimelig langt ned forran hvertfall, så det blir ikke noe senk forran med det første, men muligens ett par hakk bake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken nfs? Men hvær sin smak untitled......

 

Det er ikke så farlig. Han kjører Carina og 740 så;)

 

Syns Coupe'n ble jævlig bra! Stylinga var overaskende fet!! :D Gleder meg til lakk nå ja! Du må jo få denne LAV ?

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår