dexter_cf Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Er jeg trøtt eller har du ikke lakkert bilen i samme farge og endt opp med ett gammelt "skjold" forran på grillen din? Syns det ser merkelig ut jeg ass... Kittet er det ikke noe galt med, bare stusser over fargene! uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 det er to forskjellige hvit farger ja. så du er nokk ikke så trøtt Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Hmm.. da er jeg litt spent på hvordan det er i levende livet! ;D Hope its nice! Keep up the good work! uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Pen denne! Er den ferdig nå eller? BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 nei den er ikke det enda, hatt mye å gjøre den siste tiden, pluss litt low på cashen for øyeblikket.. men d kommer seg nå etterhvert, må bare få litt tid til overs... Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 på tide med en liten update her også. fått tak på et par jbl decader å det er originalt 6x9 i sidepanelet bak, men det var for trangt med original brakketen for å få de til å passe under plastdekselet. men jeg og en god kamerat lagde et par nye i 22mdf så nå har vi litt over en cm klaring.. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 et lite bilde i sola, ser farge forskjellen ganske godt på dette bildet.. Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Garantert deg jeg har truffet i det siste. Lett å kjenne igjen, hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Mye mulig det du:) lurer bare på hvem som var ute å kjørte en blodstyla coupè, den eldre typen, med en gigantisk vinge i stavanger på fredagen...:P Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Første jeg tenkte var "tupperware"... :p Men må likevel si den er litt rå, ja faktisk den råeste Coupeen jeg har sett, med temmelig god margin. Alt står og faller på felgene, som allerede nevnt, så ikke drit deg ut der... :D Likte løsningen med 6x9-ene. Dere Stavanger/Sandnes-folk henger ikke på Kvadrat på søndagskveldene vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hender seg jeg er innom der ja, men for øyeblikket så gidder jeg ikke når jeg ikke har felger som sagt.... hehe. dessuten trenger jeg ny "down-pipe" på eksosen, flexrøre tok rimelig kveld her om dagen.(frieksos til den store gullmedalje..) Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 liten update: Bilen er nå levert hos propaint for å gjøre ferdig lakkeringa, svarte detaljer og litt sånn småstash.. forhåpentligvis ferdig til uka Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Jeg er glad i bilen din. Gidder'u å montere sånt kit hos meg og el? :P Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 null stress joggedress det:) ehm... tar litt tid da men.. hehe. etterhvert så begynner det faktisk å bli verdt alt arbeidet:) Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimahlsen Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Gi bilen felger før du kjøper noe som helst mer:hellothere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg