Gå til innhold

corsaduden

Bruker
  • Innholdsteller

    179
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om corsaduden

  • Bursdag 10/14/1983

Contact Methods

  • Bosted
    Levanger

corsaduden's Achievements

  1. Nei så bra ut det. Takk for hjelpa så langt! :) Skal ikke se bort i fra at jeg maser mer etter hvert..
  2. Sånn? http://www.vwt4forum.co.uk/picture.php?albumid=2218&pictureid=13973
  3. Kommer jeg til mot gasswiren uten noe mer hokus pokus om jeg gjør det? Skal jo bare fjerne vifta fordi jeg ikke kommer til for å få gjort det jeg egentlig skal gjøre.
  4. Hemma å komme til. Vet du hvordan jeg får skrudd av den ene vifta til radiatoren? Må jeg under bilen for å få tak i de underste skruene da eller?
  5. Gasswiren min røyk i går. Er det mye om og men for å bytte en sånn? Har alt bestilt delen, men gidder ikke å gjøre byttet sjøl om man må plukke i stykker halve bilen for å få den på plass..
  6. Mye pes å bytte foringer, eller? Var planen å bruke den til drifting.
  7. Har sett at en del rånere har ettermontert stabstag i motorrommet og i bagasjerommet. Ser "tøft" ut, og gjør at chassi krenger mindre, så vidt jeg skjønner. Men bør man ikke bytte stagene under bilen og, med det samme man holder på? Sabla dyrt å bytte under bilen, btw.. 4K for to stenger og noen mutrer.
  8. Hehe åja, DA er vi på samme linje.. :) Jeg har altså en slik kappsag, som sitter fast i et bord, og det er denne jeg tenker å bytte blad på.
  9. Dette gikk nå ganske smerterfritt, og det er nå ganske brukbare dimensjoner.. Skal ikke kappe tykkere enn det der, men spørs vel om det går like greit om jeg bare bytter blad på saga jeg har. Mulig jeg bare går til innkjøp av en skikkelig sag.
  10. Hvorfor skal jeg ikke bruke sirkelsag? Er det bytte av blad på en vanlig sag du tenker på da? Finnes jo sirkelsager som er laget for å kappe metall..
  11. Skulle ha kappa no firkantrør her, men så er jeg ikke så gira på å kjøpe ei ny sag. Er det en brukan løsning å bytte blad på sirkelsaga jeg alt har, eller blir det fort krøll med hastighet og sånt?
  12. Biltilsynet sa de måtte ha papirer på rubbel og bit om jeg skulle sette turbo i Volvo'n, og det måtte være innafor grensa når det gjelder hk/nm. 220 hk er så vidt jeg veit grensa med ventilerte bremser osv, og jeg er gira på å nærme meg det. Men så var det det der med måling av effekt. Biltilsynet sier én ting i forhold til papirkrav, mens folk blant annet på forumet her sier noe annet. "Jeg bare møtte opp og oppga sånn ca hvor mange hest bilen hadde, og fikk papirer på dette". Hva skjer med det, i grunnen? Hva skal man egentlig forholde seg til? Noen her som har gjort *akkurat* dette noen gang, altså fått godkjent 240 med 215-220 hk, og i så fall, var det sabla mye mas og dyrt å få det til? Måtte bilen feks benkes på godkjent verksted for at biltrangsynet skulle godkjenne den?
  13. Tenkte det var underforstått at det var "ønskes kjøpt" siden det er dette underforumet jeg har postet i.. ...men skal huske å skrive det på neste gang :)
  14. *Vurderer* å kjøpe senkefjærer til min -88 240, om det er noen i nærheten av Steinkjer/Verdal/Levanger som har noe å selge for en rimelig penge; som har TUV-papirer og ikke er helt r*vkjørt. Helst 40 mm.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår